VIRTUALNA TURŠKA SELITEV

V življenju nisem izkusila veliko selitev. Že dobri dve dekadi ostajam zvesta kranjskemu gnezdu, težko odfrčim tudi z že udomačenih delovnih miz, menjavo izobraževalnih institucij pa definiram predvsem kot neobhodno zlo. Aktualni mesec bo nasprotno očitno zaznamovan s selitvami. Končno sem sem prebila lupino domačega jajca, se postavila na še malo okorne noge in odletela ne samo iz toplega objema domačega legla, temveč nonšalantno zapustila celo slovensko jato prijateljev, sorodnikov, sodelavcev in znancev. Spotoma sem spletla tudi novo spletišče. ” Če spreminjam življenjski slog, naj bodo spremembe radikalne“, sem se optimistično bodrila ob pogledu na stari blog, ki se je raztreščil ob trdem turškem ognjenem zidu.

Tako vam s kislim veseljem posredujem svoj nov virtualni naslov. Na moja vrata boste lahko potrkali na kultursoku.blogspot.com, kjer vas bom pozdravila v novem turškem stanovanju. Še nekoliko nedodelanem v skladu s turško stanovanjsko kulturo, na sveže prebeljenem, a še vedno nastlanem z neobhodno slogovno šaro s stare spletne bajte, brez katerega moj nostalgičen alter ego pač ne more.

4 responses to “VIRTUALNA TURŠKA SELITEV

  1. Evo, z bratovim posredovanjem v wordpressovo administracijo se selim na nov “šokantni” blog. 🙂

    Se tipkamo!

  2. Živjo, a si morda za izmenjavo povezave z mojo stranjo http://www.planinec.si ? Tvoj blog mi je zelo všeč in z veseljem bi nardil povezavo. Moja stran beleži med 500 in 1000 obiskov dnevno (odvisno od vremena). Sory da te tako kontaktiram, nisem našel maila na blogu. Sporoči če si za.

    Lep pozdrav in hvala.

  3. War ja toll in Berlin. Gibt es auch ein Foto mit dir und Pelu00e8? Wir sind schon gespannt auf deine nu00e4chsten Erlebnisse…P&M Click http://d2.ae/hool090745

Oddajte komentar

