Veter z juga

Neusmiljeno premikanje urinih kazalcev, bliskovito prepletanje evforičnega pričakovanja in depresivnih misli na slovo, neumorno pisa(k)anje sms-ov in (pre)polni kovčki ob vratih sobe me redno opominjajo, da je prišel T(he)-Day, dan odhoda v Turčijo. Čeprav se mi ob misli na enoletno turško odisejado avtomatično naslika nasmeh, se na drugi strani zadovoljstvo odbija na visokih zidovih, ki zagrajujejo vse tisto (in predvsem tiste), česar nisem uspela stlačiti v kovčke. K sreči spomini kljub veliki teži na abstraktni ravni ne obremenjujejo tehtnice na letališču, zato sem lahko med superge, vodiče in nogavice stlačila nemalo misli na skupne trenutke, ki jih bom skrbno pripeljala v svoj novi vsakdan.

Preden me zopet ne odpihne osladna sentimentalnost, se prepuščam vetru z juga …

12 responses to “Veter z juga

  1. nononono tkooo hudo pa spet ni.
    od turcije do slovenije je kolk, dve, tri ure z avijonam? 300 ojrov, moogoce?
    jaz mam 23 ur z avijonam in 1500 ojrov!

  2. Ah, sej ne paničarim. 🙂
    Moderna tehnologija itak rules, tako da me sploh ne skrbi … 🙂
    (oz. malo 🙂 … kar potrjuje dejstvo, da ob pol 5h zjutraj še vedno ne morem zaspat) 🙂

  3. sevede ne,sevedene. novo okolje je vedno supr.
    razn ce ni. pol je dost bad.
    sam ponavad je supr ker je sam zate!
    kajpa sploh delas tamdol.

  4. Jaham kamele (tiste, ki so tudi v Avstraliji :)), se odzivam na klice iz minaretov in se izogibam terorističnim bombam – kaj pa drugega? 🙂

    p.s.: Še vedno nisem zaspala … :S

  5. iz minaretov te klicejo? sam zakaj!
    in kaj sploh delajo tam gor!
    a so naumni?
    bojo padl.
    j

  6. Pina, skrivnostna do konca 🙂 …jaz sem pa upala, da boš sedaj končno povedala kaj oz. kdo te je za eno leto zvlekel v Turčijo 🙂
    No, mogoče pa izvemo potem, ko Pina pride spet domov. Uživaj, če se le da! Pa ne preveč domotožja met!

  7. Hej!

    Evo, eno skrajno hıtro javljanje … po 13 prepotovanıh urah sem se koncno ugnezdıla v novem domovanju … majhnem, skromnem, zaenkrat se malo umazanem, a skrajno prıjetnem 🙂
    Sıcer pa sem dozıvela prvı resnı sok ob odprtju wordpressa, kı je v turcıjı zbenan!!!!
    Se dobro, da obstaja proxy, ceprav ne vem, kako bo to v bodoce lahko funkcıonıral :S

  8. aja … net dobım naslednjı teden alı max cez 1 mesec (torej cez 2 meseca)
    do takrat uporabljam cımrov komp s skrajno butasto tıpkovnıco, zato bo morda blog v naslednjıh dneh malo zanemarjen.
    Pa tooolk mam za povedat 🙂

  9. Zbenan???? Kaj za vraga pa je to? Sfižolan, če prihaja to od besedice bean 🙂 ? Ali pa preklet (ban)… kar se mi zdi bolj verjetno? In kaj naj bi to v blogerskem žargonu pomenilo?

  10. Jaaaaa, imajo en great firewall, ki pač ne odpre nobene wordpress strani. NEkaj časa so imeli to celo za youtube, zdaj pa je samo še za wordpress.

    Se pa da s proxyjem oz. podobnimi programi delat, čeprav samo brezveze zapleta delo. :S

    Še en link: http://corporatepresenter.blogspot.com/2007/09/wordpress-banned-in-turkey.html

  11. kultursoku.blogspot.com

    Po kontaktiranju administratorja in downloadanju vseh možnih programov sem se vdala in spletla novo spletišče na kultursoku.blogspot.com! 🙂

Oddajte komentar

