Red Tape

 red_tape.jpg

 Zadnji dnevi so me znova redno opozarjali na utemeljenost svojih kariernih ambicij, oddaljenih od osemurnega taborjenja v pisarni in neumornega kupčkanja paprijev. Birokratska turneja, v sklopu katere sem v zadnjih štirinajst dneh obiskala neskončno število uradov in služb, nemočno čakala na obvezne žige in operirala z debelimi mapami dokumentov, je izdatno povišala hektiko zadnjih slovenskih dni in dosegla, da kljub vse večji skepsi komaj čakam, da se dvignem s slovenske zemlje in se končno ugnezdim v svojem novem turškem domu. Od Ljubljane sem se danes že poslovila z zaključnim birokratskim izzivom na faksu in veleposlaništvu, z dodobra skravžljanimi živci in kritično stopnjo potrpljenja pa me jutri čakajo še zadnji podpisi, žigi, fotokopije, formularji in dokumenti v kranjskih pisarnah. In vikend, ki bo poleg neobhodnega pakiranja rezerviran izključno za prijatelje in familijo. Misel na naslednji teden, ko me nova serija birokratskih misij pričakuje še v turški izvedbi, pa bom za nekaj dni zaprla v mentalni hladilnik in jo odmrznila, ko se moj izpraznjen agregat znova napolni z nujno potrebno socialno energijo …

Pa vabljeni na (pred)turško kavo!

6 responses to “Red Tape

  1. Ja za eno leto Turčije se je pa že vredno mal pomatrat. Pa ne preveč cunj pakirat, ker drugače boš mela problem kam stlačit vse na novo nabavljeno. Obvezno vzemi dodatno potovalko za šišo 🙂

  2. Za šišo se z veseljem odpovem celotni spomladanski garderobi 😉

  3. še foto apdejt: le del birokratskega pridelka tega tedna 🙂

  4. Kava :p … kje *-) … kdaj :-* …. kako 😉 če bo čas mogoče,.. no…

  5. Lahko 🙂
    S časom je sicer res panika: danes sem totalno zasedena, edino zvečer se obeta ena pijača na Pungertu, jutri je tudi bolj gužva, nedelja mogoče …

  6. Hvala za super družbo 😉
    Bojim se, da je bila moja mal slabša, hehe.
    Murphy pač laufa 100 na uro: čeprav abstiniram 362 dni na leto, me med nove ljudje potisne ravno v alkoholiziranem presežku. 🙂

Oddajte komentar

