Človek slon

Gimnazijska sošolka je rada omenila: “So dnevi, ko se počutiš kot siva miška in so dnevi, ko se počutiš velikega in mo(go)čnega kot slon.”

Danes se počutim kot slon.

p.s.: Naslov posta sem ti sposodila pri lastniku enega mojih najljubših filmskih opusov.

3 responses to “Človek slon

  1. wow, me and lynch v istem postu. 😉

    jz sm tut slon dans 🙂 (zahvaljujoč krasnemu dopoldnevu s krasnima “babama”)

  2. 🙂

    popravek: s krasnimI babamI … Bia je pač prispevala svoje. 🙂

  3. haha, šele zdaj sem dojela, da tista rilca ustvarjata srce … tudi, ko si ne želim, mi uspe biti kičasta. Krasn! 🙂

Oddajte komentar

