Mobilna

                                                                                      Čeprav med moj življenjski slog in mobilnost zlahka vstavimo sinonimni enačaj, telefonska mobilnost kontrastno ni moje paradno področje. Mobiteli pač sodijo v skupino tehničnih pripomočkov, kjer skupaj z radijskimi pripravami za snemanje in montažo, diktafoni in predvsem avtomobili izzivajo mojo potrpežljivost in škodoželjno prepletajo moje živčne končiče. Po dobesedno nizkih padcih, ki jih je bil deležen moj nekdanji aparat, sem se mu za vse neprijetne SMS-e, nezaželene klice in jezne telefonske pogovore maščevala z utopitvijo v svoji torbici, kar mi je kasneje tudi dvakratno vrnil z okvaro baterije. Zadnje pol leta sem tako životarila s peturno razpoložljivostjo baterije, s polnilci obremenjevala vtičnice na javnih mestih in svoj negativen odnos do telefona sproščala z rednim pozabljanjem doma. Prijatelji, katerih klici so v zadnjem času izzvenevali v prazno, in “poslovni partnerji”, ki so me nemočno lovili tudi po več dni skupaj, bodo veseli novice, da sem zopet mobilna. Nove Nokie 7373, ki sem jo imela ogledano že dolgo časa, ne bom pozabljala doma, hkrati pa upam, da bo naklonjen odnos vračala z brezhibnim delovanjem.

12 responses to “Mobilna

  1. Pozna kdo koga, ki odklepa telefone, ker sem omejena na simobil … pliz 🙂

  2. aaa vides! ce si mela telefon ogledano dolgo casa potem je ze zastarel!!
    takoj novga 🙂

  3. Sej vem, ampak je pa še vseeno lep 🙂 (kar je na koncu – kot vedno – odločilo o nakupu pred ceno in kakovostjo :S)

  4. poglej na http://www.odkleni.si ako podpirajo tvoj model

  5. Upam da bodo sedaj sms-ji prišli do tebe prej kot pa kakšni golobi poslani na pot iz Banjaluke 🙂

  6. uuu, luštn 🙂 Pomemben podatek: kolk maš placa za sms-e? 🙂

  7. Tadej: novega telefona ne podpira, za tastarega mi pa javlja napačno kodo, čeprav sem vse prav vnesla?! Hvala še vseeno. 🙂

    Samo: Upam, da bo hitrost dosegla vsaj poštno kočijo.

    Ranka: Obljubim, da jih bom nesentimentalno brisala. 🙂

  8. A kdo ve, kam v KR naj nesem telefon, da ga odklenejo s kablom?

  9. A si probala v Salomonicih oglasih?

  10. Salomonov oglasnik (sm hotla napisat) – tam so ponavadi oglasi za odklepanje telefonov…

  11. A niso v Miški (stari mayer) svoje cajte tud nekej odklepal telefone. Pojma nima zdaj točno, lahko pa greš pofirbcat, sej je bliz.

  12. Samo: Sem tudi sama to slišala, tako da bom šla res pofirbcat. Hvala 🙂

Oddajte komentar

