Materializirana sentimentalnost

img_0473.jpgimg_0479.jpgimg_0477.jpg

Moja neustavljiva sentimentalnost se manifestira tudi v vztrajnem kopičenju spominkov. Kič, opremljen z izdatnimi količinami prahu, se bohoti na policah, visi s stropa, kriči s sten in obtežuje okenske police. Posušene rože, ki sem jih v še sveži obliki dobila ob posebnih trenutkih, brezvezne risbice in napisi, ki se zapišejo kar tako, fotografije, ogabne šatuljice, trofeje slalomiranja med obmorskimi štanti so neuporabni in večkrat celo neestetski predmeti, ki jih moja nostalgična duša preprosto potrebuje ob sebi. Težava nastane, ko moraš vse materializacije svojih spominov stlačiti v skromno prostornino kovčka, skupaj z dvosezonskimi oblačili, čevlji, torbami, računalnikom, študijskim materialom in drugimi pripomočki za (enoletno) preživetje.

8 responses to “Materializirana sentimentalnost

  1. I love kič 😉 No, kramo v bistvu. Če še enkrat pomislim je bolj fora v tem, da mi je marsikatero stvar škoda stran vršt in se mi to potem doma kopiči tam kjer se še najde plac.
    Dejansko imam ene par škatl in fasciklov s “spomini”.

  2. Moj nasvet: pusti staro kramo doma in naredi plac za nove spomine in novo kramo 🙂

  3. primernejši izraz za to vrsto krame – prahonabiralci

  4. BB Queen: mislim, da sem našla dušo dvojčico. 🙂

    Cherry: super nasvet 😉

    Ilafa: Predlagaj Toporišiču; mislim, da bo zagrabil.

  5. 😉

    enivej… podpis pod cherry 🙂

  6. Dokler imaš še kaj prostora za škatle odlagat ni panike, prah se ravno tako nabira, ali na škatlo, ali na prazno polico. Ampak ni boljšega, kot ob kakšnih deževnih dneh odpreti najbolj založeno škatlo in se nasmejati starim traparijam.

  7. Ali pa fascikli … saj si videl, da manično shranjujem celo stare prospekte a la where to go in madrid, september 2005 🙂

    Mislim, da so blogi ustvarjeni za ljudi mojega kova …

Oddajte komentar

