Biiiiicycle


Do ultimativnega športnega izziva letošnjega poletja me loči le še enodnevno sproščanje treme. Štiridnevni kolesarski maraton Rekreatur bo v naslednjih dneh izžemal moje energijske zaloge, preizkušal moč nožnih mišic in dokazoval, da poletni treningi niso bili zaman. Čeprav sem ob začetku kolesarske sezone utopično zrla v prihodnost premišljeno izklesanega telesa in družbe spretnih maserskih rok, sem svoje vizije v dveh mesecih oklestila zgolj na zadovoljivo stopnjo fizične kondicije, ki sem jo vestno nabirala na tedenskih kolesarskih izletih, s športno obarvanimi počitniškimi rešitvami in transportnimi alternativami. Opremljena z osupljivim dresom, dobro motivacijo v obliki skrajno stimulativne družbe in ojačanimi nožnimi mišicami se bom že jutri zagrizla v 400km dolgo vseslovensko traso, ki me bo v nedeljo popoldne pripeljala na cilj v rodnem mestu. (Če me že na poti skozi Ljubljano ne odložijo v Kliničnem centru).

5 responses to “Biiiiicycle

  1. Držim pesti za tale podvig!

    pa naj kdo fotka:)

  2. Čisto malo še … samo še 120km pa je Rekreatur odkljukan. Jeeee

    Fotke pa na: foto.ksk.si / kolesarska.sekcija.com / ksk-bejbe.blogspot.com 🙂
    Smo geeky, ha? 🙂

  3. Juhuuuuu, žive (a ne zdrave :S) domaaaaa!
    Zdaj pa zaslužen žur!

    Maratonski pozdrav …

  4. Ojla, kako kaj noge, a ti stopnice še delajo travme;). Meni samo malo spanca manjka, ker je bilo včeraj zaključek sanj, pa se je spet žurka zavlekla. Drugo leto pa menda ob Kolpi.

    LP od Igriščarjev

  5. Oo zdravo Mare Igriščar!

    Stopnice mi ne predstavljajo večjih težav, ker se jim spretno izogibam s posedanjem in poležavanjem v zgolj enem prostoru :), spanec pa sta tudi meni odžrla včerajšnja žurka (rekreatur after) in današanja neizprosno zgodnja budilka, ki je narekovala jutranje delo 😦
    Ampak se počutim super – 400km na števcu me pozitivno motivira. 🙂

    Se slišimo / vidimo!

Oddajte komentar

