Ljubezen na prvi klik

V moje življenje je stopil nov moški. Delila si bova spalnico in skupaj prebedela noči; se jokala in smejala; se družila in pobegnila v zavetje intime; opravljala, delala, pogrešala, študirala, obupovala, se jezila, brala, pisala, se dopisovala, (od)potovala … bila skupaj v dobrem in zlu. 
Mislim, da sem zaljubljena.  

4 responses to “Ljubezen na prvi klik

  1. lep je tale tvoj novi ljubimec.

    Skoraj tko kot moja ljubka mašinca 😉

  2. Upam, da bo tudi tako zvest, kot je lep!
    Bivši je na koncu postajal vse bolj muhast + same traparije so mu hodile po glavi, tako da sem ga morala pustit; čeprav sem ga imela rada in po toliko letih se pač blazno navežeš …

  3. Ugotovila sem, da ima moj fant enake inicialke kot moja druga ljubezen (glej prejšnji post), zato ga bom klicala harry. ooo 🙂

  4. HP je kul. 😉 Tudi pri nas imamo novega hišnega ljubimca. Jaz sicer ostajam zvesta veliki škatli pod mizo. 😉

Oddajte komentar

