Prebujena iz blogerske kome

Po skoraj enomesečnem bojkotiranju blogosfere sem končno skoordinirala zmenek mojih prstkov in tipkovnice ter svoje spletno pero znova napolnila z virtualnim črnilom. Tisti, ki ste se ob moji odsotnosti bali zame, lahko že skoraj izpraznjeno škatlico Persenov mirno zalučate v najbližji koš za smeti. Tisti, ki ste me pogrešali, lahko odpoveste naslednjo srečanje s svojim psihiatrom, tisti, ki pa ste ob mojem odhodu hiteli odpirati šampanjce,  boste grenko obžalovali svoje prehitro veselje.

Ko razmišljam o razlogih za svoje blogerske počitnice, se mi v mislih izpiše nemalo relevantnih razlogov. Nekateri so povezani s preusmeritvijo pisateljske kreativnost v novinarsko delo, drugi s časovno paniko, tretji pa s potrebnim počitkom, ki je navsezadnje neizogiben na vseh življenjskih dimenzijah.

Na ostalih področjih z razliko nisem počivala. Življenski tempo se je trmasto približeval najhitrejšemu drum’n’bassu z intenzivnim delom, malo manj intenzivnim študijem in najintenzivnejšim grajenjem žurersko-kulturno-socialne kariere. Rezultati so bili posledično uspešni. Delo za spremembo opravljam sprotno, študijsko povprečje je za nekaj decimalk preseglo začrtano številko, moje zasebno življenje pa se je uspešno znebilo asocialnih prebliskov.

Preden vso svojo svežo blogersko energijo vnovčim v detajliranem poročilu zadnjega meseca, se poslavljam z obljubo po izčrpnejšem poročanju o aktualnem dogajanju.

8 responses to “Prebujena iz blogerske kome

  1. jee, back from the dead 🙂

  2. Ne mi rečt , da si padla spet v komo! 😛

  3. Dej Pinči, prjatlca, ne nam tle stagnirat 🙂

  4. No … vsaj sampanjec ni sel v nic … 😉

  5. Ah ne, ne boste se me še znebili. 🙂

  6. Ja, jaz sem res obupala nad tabo. Malo pred tvojim “mrkom” sem te odkrila, potem pa kar nič in nič. In sem počasi pozabila nate.
    Lepo, da si nazaj in da si mi s svojim komentarjem na mojem blogu pokazala, da tvoje blogersko srce še utripa.

  7. Mrk je bila samo strateška poteza, da je lepše, ko pridem nazaj. 🙂
    No, vseeno upam, da moja strategija ne bo prešla v redno blogersko prakso in bom lahko brez odmorov brala tudi bloge family Gerčar.

Oddajte komentar

