Okradena

Da sta Pina in avto popolna antipojma, je že splošno znano dejstvo. Moja kratka (natanko dvoletna!!!) vozniška kariera in nekaj mesec krajše lastništvo dveh renaultov sta tako dovolj za zavidljivo drobno popisano “črno vozniško knjižico“.

V tem času sem s pokvarjenim avtom o(b)stala sredi Celovške ob jutranjem prometnem zamašku, se sredi križišča spomnila na odsotnost obiska bencinske črpalke, pričetek leta otvorila z uvodno prometno nesrečo, svoj dva dni star avto spoznala z zidom in se zagozdila v sneg na faksu, od koder so me reševali naključni mimoidoči. Seveda je dogodivščin še več, a jih bom zaradi speficik spletnega medija, ki zahtevajo kratko jedrnatost, tokrat prihranila.

Danes zjutraj se je nad moj avto znova zgrnil črn oblak nesreče. Pravzaprav se je spretno zrinil skozi sopotnikovo ključavnico, vešče odmontiral radio, pod voznikovim sedežem med dežnikom in nekaj steklenicami vode izbrskal radijsko ploščico in z odprtjem armature poskrbel za svoj stil z novimi sončnimi očali.

Meni pa je pustil ponoven obisk policistov, zevajočo praznino pod vetrobranskim steklom, vožnjo v spremljavi ptičjega petja in predenja avtomobilske mašine ter grenko spoznanje, da nisem tako varna, kot si rada domišljam.

15 responses to “Okradena

  1. Policist me je navdušil s podatkom, da sem s svojim radiem zagotovo prispevala za eno dozo horsa.
    Če bi bila vsaj zame … 😉

  2. zakaj puscate ploscice pod sedezem? oz nasploh v avtu? logika da ko je enkrat not, da se preveri najprej pod sedez, itd..

  3. uf jeba, s tolažilnimi besedami nisem ravno najboljši, ampak ponavadi se kmalu kej dobrega zgodi v lajfu, da se pokompenzira. Kakšna pomladanska romanca, boš takoj pozabila na radio 🙂 hehe

    (upam da je kaj boljše zdej)

  4. Argh! :S Khm, žal ti ne morem ponuditi drugega kot: saj bo bolje …

  5. Prodam avtoradio. Garantirano pase v 19ko ko vlit ! 🙂 Notri je se en CD – pa ploscica je tudi zraven 😉

  6. Okej, Pina, veš česa ne razumem: zakaj je prvi komentar na postu tvoj?!

  7. Vou vou, koliko tolažilno-spodbudnih besed …

    Marko: Vem, skrajno odgovorno; ampak na domačem dvorišču ne kompliciram enako kot npr. ob polnočnem parkiranju v Ljubljani. Naivna napaka.

    Samo: Huh, ko bi bila vsaj; to bi nedvomno razblinilo slabo voljo.

    Mojca: Je že bolje. Nisem zapadla v hujšo krizo. 🙂

    Tadej: Je morda Sonyjev? Pa srebrn? Potem sem za!

    uroš1981: potenciram svojo obupanost s patetičnim samopostanjem … kako bi šele komentiral moj profil na Glasuj zame …

  8. pina, bi ga jaz prvi “NE DIRAJ, TO JE MOJE!” 🙂

    btw – jas mam v avtu kar kasetnik, to pa zato, ker se ze na dalec vidi, da se ga ne splaca spizdit. imam dovolj problemov ze s tem, da moram vlacit aparat skos s sabo (ne puscam v avtu, ker nekak ne verjamem, da je tam na varnem)

  9. 🙂

    Tudi mene spet čaka kasetnik :S ah …
    Si lahko presnemavava kasete 🙂

  10. Pina: jp jp … pa do nedavnega je bil se vmontiran v 19ko .. tako da .. lahko, hehe 😉

  11. Zdi se mi, da se te dneve povečuje tovrstni kriminal. Kradejo seveda največ narkomani. A kdo ve, ali je porast v tem času normalen, pričakovan, ali pa je zgolj naključje?

  12. Pričakovan, policija se itak sam s sabo še ukvarja. Prokleti norkomani :S

  13. pina, se dobro da jih mam nekaj na zalogi.. 🙂

  14. Eh, vsakdan v Kransterdamu 🙂

    V glavnem, po novem se moj avto ponaša s kasetnikom, ki sumljivo spominja na radijske aparate iz prve ruske.
    Komaj čakam na testno vožnjo!

  15. Ptičje pétje ječudovito!

Oddajte komentar

