Sladoledomanija

Sladka zimska razvada v obliki čokolade se umika spomladansko-poletnemu kulinaričnemu trendu … sladoledu. Ledena strast redno utemeljuje visoko pozicijo na samem vrhu mojih največjih gastronomskih užitkov. Med sprehodom po mestu, v senčnem zavetju domače terase ali med hitro sredidelovno malico. Me razvaja ob mirnih sončnih popoldnevnih ali za hip zaustavi hektično dopoldne. Mi vzbuja slabo vest ob enormnih porcijah ali zariše zadovoljstvo ob nežnem sprehajanju jezika po ledeno-sladki površini. Preprosta klasika s čokolado in vanilijo ali eksperimentiranje z okusi, barvami in kombinacijami. V lončku ali v kornetu. Sebična konzumacija, ko sem sama, ali kot povod za družabno popoldne. Z jagodami, kakavom ali smetano. Ali brez vsega. Samo sladki užitki …

6 responses to “Sladoledomanija

  1. Tole si pa tko napisala, da zgleda kot scenarij za odlično reklamo ! hehe
    Prov predstavljam si! 🙂

    Jst mam rada sladoled z grehom, hehe, sladkim! 😉

  2. Pridevnik je bil čisto odveč: vsi grehi so sladki 🙂
    Sicer pa: sladki greh … mnjaaaaam

  3. Tole si pa tko živo predstavila, da so se mi pocedile slide.

    Vabim na sladoled 🙂

  4. Resno?
    Vabilo sprejeto.
    Kdaj imaš čas? 🙂

  5. vikend bi bil ok, kaj praviš?

    moj mejl pa tako maš 🙂

  6. OK, prečekiram planer in pošljem mail 🙂

Oddajte komentar

