Čas za mladost!

Današnji rezultat moje številske obsedenosti me je streznil s podatkom, da nas do Tedna mladih loči natačno mesec dni. Ker se še vedno nisem predramila iz delovne zimske hibernacije, je skrajni čas, da preneham s svojo trenutno delovno prakso, ki ne predstavlja prepričljivega izgovora za delo, in končno postanem resna. Da ublažim slabo vest ob svoji delovni neproduktivnost in hkrati zreklamiran festival, vas vabim na virtualni sprehod po strani, ki je trenutno s seznama mojih najpogostejših spletnih destinacij izrinila Proserpino.

Vsem tistim, ki v naslovu ne prepoznate slogana največjega slovenskega mladinskega festivala, pa priporočam skok na Art centrov myspace z njegovo uglasbeno obrazložitvijo. Hkrati gre za pesem, ki že cel dan odmeva v moji glavi in v moji odžvižgani intepretaciji živcira soljudi.

Tako, današnje piarovsko delo je s tem končano!  😉

3 responses to “Čas za mladost!

  1. Pina, kako da te ni bilo na Obrint Pas v Ortu, (španski) ska pa to 🙂

  2. Samo, torej …
    1.) ta koncert se je očitno izognil mojemu ostremu koncertnemu očesu (lejm ekskjuz glede na to, da je Orto fest)
    2.) tudi ob imenu ne bi zavohala, da gre za meni tako ljub španski ska, ker benda žal ne poznam
    3.) dva dni sem bivakirala v LJ in sem želela vsaj za eno noč prekinit svoje begunjstvo
    4.) imela sem grozne krče, tako da sem večer preživela v horizontali
    5.) zaradi 3. razloga sem bila grozno neprespana in posledično (še!) bolj tečna kot ponavadi, tako da ne obžaluj moje družbe 🙂

    Je bilo kul? 🙂

  3. Ja ja 🙂 sej ni panike.

Oddajte komentar

