Dnevniško pionirstvo

Čeprav je moja blogerska kariera komaj obeležila svojo polletnico, zametki mojih dnevniških zapisov segajo dlje v preteklost. Ambicije o beleženju aktualnega dogajanja se sicer niso nikoli razvile v trajno in redno prakso. Ponavadi je šlo zgolj za napade pisateljske sle ali atraktivna življenjska obdobja, ki sem si jih preprosto želela zapomniti kar se da detailirano.

Tako so skoraj vsa gimnazijska leta (z občasnimi časovnimi luknjami) skrbno zapisana v posebnih zvezkih. Velikega formata, izdatno oblepljenih, opremljenih z najljubšimi literarnimi deli in glasbenimi besedili ter obveznim slikovnim materialom. Ko so danes “zakuhale” moje spominske celice, sem znova odprašila sveženj zvezkov in zalistala po svoji preteklosti.

Prav zabavno se je prepustiti nostalgičnim občutkom in podoživljati srednješolske vzpone, vrhunce in padce. Hkrati pa se je radikalno povišala tudi stopnja motiviranosti za nadaljnje blogersko ustvarjanje.

2 responses to “Dnevniško pionirstvo

  1. Ja, ti zapisi imajo res poseben čar. Še dobro, da nisi taka kot jaz in stvari, ki asociirajo na slaba obdobja, ne mečeš stran 😉

    Za osebne zadeve prisegam na http://www.livejournal.com , kjer se dnevnik brez težav nastavi za popolnoma privatnega.

  2. V bistvu mi blog trenutno popolnoma zadošča za dnevniške izlive … 🙂

Oddajte komentar

