Izbruh garažne nažigancije

Letošnjo participacijo v komisiji kranjskega predizbora za Rock Otočec sem sprejela kot obvezno vsakoletno prakso, brez velikega navdušenja. Pred nekaj leti so bili koncerti neuveljavljenih bendov, ki so na odre zabačenih pajzlov prilezli direktno iz svoje garaže, v mojem planerju zapisani nemara vsak teden. Sčasoma se je moj koncertni entuziazem razblinil, moj glasbeni fokus pa se je osredotočil na skrbno izbrane koncertne dogodke.

Tako sem kar malo pozabila, kako zabavni so lahko prvi špili pravkar izvaljenih rockerjev. Noreče lokalne fenice, ki se vreščeče objemajo pod odrom in mrzlično lovijo bobnarske palčke. Pa inventivna besedila o kuhanju štruklov, podražitvah bencina in debelih hrčkih. In seveda ekshibicionizem potencialnih zvezdnikov, ki po vzoru mtvjevskih idolov preizkušajo pozerske geste in zveneče povezovalne fraze.

Glasbeni večer na Izbruhovem kulturnem bazenu je bila zabavno-privlačna popestritev petkovega večera, ki me je opomnila, da moram spet obuditi nekdanje nadvušenje za odpiranje garažnih vrat še anonimnih glasbenih entuziastov.

9 responses to “Izbruh garažne nažigancije

  1. btw: Nova Izbruhova podoba z mostom-kind-of konstrukcijo je super!
    Vredno ogleda!

    p.s.: Ko se na ekskurzijo na bazen odpravi kateri iz naše fotografske ekipe, naj le pošlje fotke, da jih pripnem postu. 🙂

  2. Slikce so na foto.ksk.si 🙂

  3. Super, hvala za link.
    Škoda, da se nikjer ne vidi celega mostu.
    V objektiv je Miha na žalost samo enkrat ujel novo konstrukcijo … skupaj z mojim zdolgočasenim obrazom 🙂

  4. in daring modnim dodatkom 🙂

  5. mah, ti izbori so meni precej mimo. iz razlogov, da ne pride nic pametnega ven, da kuhinje ne omenjam.

    vceraj sem bil na enem teh -> http://markopigac.blog.siol.net/2007/03/20/vceraj-se-je-metalalo-na-sourocku-stuk/

  6. Marko, se strinjam, čeprav je včasih čisto zabavno. 🙂

    Sicer pa se mi zdi, da je point tovrstnih razpisov, natečajev in predizborov predvsem za organizatorja cenovno ugodna pot (oz. celo pridobitniška) za zapolnitev programske sheme.
    V večini primerov, žal …

  7. In potem ti v finalu na RO-ju zmaga bend, čigar manager je tudi glavni organizator predizborov. Beda.

  8. RO je sploh znan po vprašljivem sukanju predizborske “kuhalnice”.
    Čeprav se mi zdi, da je določena mera pristranskosti zaradi poznanstev prisotna pri vsakem natečaju.
    Tudi finalna y.g. peterica npr. vsebuje sumljivo domača imena …
    Ob majhni sceni, prepleteni s prijateljskimi vezmi, je to pač skoraj neizogibno.

Oddajte komentar

