Ustvarjalnokrizni blogerski momenti

 

Če sem se še pred nekaj tedni zmrdovala nad blogersko lenobo Bojane, Urše in Ranke, pisateljsko apatijo zdaj spoznavam še prvoosebno. Razlogi za nekreativnost ostajajo neznani. Morda so me v vrtinec ustvarjalne črnine posrkali prvi (sicer neuradno) spomladanski žarki, mogoče je krivo mrzlično tipkanje v druga računalniška okenca s študijskimi dokumenti … ali pa moji možgani preprosto niso sposobni aktivne produkcije zabavno-zanimivih postov na dnevni ravni.

Upam, da blogerska kriza ne bo rezultirala v dolgotrajnih stranskih učinkih in bom že čez nekaj dni navdušeno polnila virtualni prostor z novimi spletnimi zapisi. Do tokrat pa sprejemam predloge za nove poste, tolažilne tortice in druga darila, ki mi bodo pomagala pri prebijanju skozi težke blogerske trenutke. 😉 

6 responses to “Ustvarjalnokrizni blogerski momenti

  1. No, manjša kriza še ni katastrofa – ko boš začela pisati o tem kaj si kupila v trgovini in kako bi ljudje morali nehati uporabljati grde besede, pa me bo resno zaskrbelo 😉

  2. Hvala za spodbudne besede … čeprav sem prepričana, da bi bila tortica efektivnejša. 🙂

  3. Pingback: Nekaj vidikov slovenske blogosfere « Vsaka stvar nekam zadene

  4. se ne bi mogla bolj strinjat s centrifuzijo. Jaz ob raznih idejah o pisanju receptov in fokanju obrokov raje počakam da me mine 😀

  5. Čeprav sta Centrifuzija in Blodnja dobri kolegici, bi verjetno odločno protestirali enačenju njunih imen. 🙂

    Sicer pa: Urša, kako kaže z “minevanjem”? 🙂

  6. ups, se vid da je bla na tvju natalija verboten 😀 lol

    aja pa slabo – me ni minilo in sem šla napisat neki butastega z besedo seks za obisk.

Oddajte komentar

