Februarska revolucija

Brezciljno blodenje po statičnih ogradah, ki sem si jih v zadnjih mesecih postavila s travmatičnimi izkušnjami, prvo pravo identitetno krizo in morečim čustvenim dualizmom, je uradno končano. Med včerajšnjim čofotanjem po kranjskem bazenu sem sprejela nekaj bolj ali manj radikalnih sklepov, ki bodo v moje življenje znova vnesli potrebno “dinamiko”. Med drugim sem se odločila za slovo od svoje naravne barve las, za enoletni let iz domačega gnezda v eksotične južne kraje, za osvežitev medle družabne slike z živimi socialnimi barvami, za kritično selekcioniranje številnih prostočasnih dejavnosti in honorarnih del ter sistematičnim izpopolnjevanjem na izbranih področjih. Hkrati sem končno definirala svoje življenjske cilje, posledično razrešila krizo identitete, sprejela nekaj vsakodnevnih “zakonov” in zajezila izvire melanholije.

Kdo pravi, da so načrtovanje sprememb in novi začetki rezervirani za novoletni ali rojstnodnevni čas. Revolucija se lahko prične 26. februarja!

20 responses to “Februarska revolucija

  1. Če je kakšna dobra (in dobro angleško govoreča) duša, ki ima pet minut časa za realizacijo mojega drugega sklepa o letu v južne kraje, se priporočam za hiter pregled mojega motivacijskega pisma.

    Anyone? 🙂

  2. V bistvu sem še v fazi izbora. 🙂
    Mislim pa, da ne bo kaj preveč vpadljivega. 🙂
    (čeprav … “erikovsko” modra sploh ni slaba)

  3. Jeee, čestitke za revolucijo! 😀

    btw, jaz glasujem za erikovsko modro 😉

  4. Eh, razočaranje: bakreno kostanjeva. 🙂
    Ni kakšne radikalne spremembe … je pa začetek. 😀

  5. Pina, kakšna je destinacija? Bi se javila za pregled motivacijskega pisma, ampak po ocenah naše predavateljice je moje angleško znanje borno …

  6. Mission accomplished: lasje imajo novo barvo.

    Pristaše erikovsko modre in drugih galaktičnih odtenkov bo moja nova temno rjavo s pridihom rdeče nadvse razočarala. Tudi sama sem po psevdo-masakru v kopalnici, ki ga je ustvarila živo rdeča barva in intenzivni rdečici oblačil, brisač in kopalniške opreme pričakovala bolj “revolucionarno” rdečo, pa vendar …
    Za domači eksperiment je čisto uspešno. Tisti, ki se spomnite mojih udarnejših hair style momentov, veste, da sem navajena vsega hudega. 🙂

    Mojca: super, ti pošljem na mail. 🙂

  7. a to je bl privat narave..kam bi sla v juzne kraje? povej, povej… 🙂

  8. Eh, ni privat … šla bi v Turčijo, ampak je trenutno odločitev še v rokah drugih. Imam pa še nekaj alternativ, tako da v vsakem primeru nekam odfrčim. 🙂

    Sporočim kdaj in kam, da veste splanirat dopuste. 😉

  9. kam mi bezis, bejbi? perke, id crisis? kad saj ja ovdje.. saj ves – I wan u, aha – aha, I n33d u, aha – aha..

  10. saj = sam (od zivcnosti pisem ze napak..)

  11. Pigac, pišeš ko ena zblojena najstnica …

  12. Marko: OooOOooo .. ne jokat 🙂 Saj pridem nazaj … poleg tega pa bom tudi v inozemstvu vedno našla mesto za kakšnega postavnega slovenskega gosta 🙂
    hihi

    Samo: d0 u th!nk h3 wr!teZ lik3 ai t33nag3R?

  13. Pina, pozdravljena v revolucij i:-)

  14. ¡Hasta la victoria siempre!

  15. aha tko, zdej nam boš pa še spizdila nekam 😦

    in kdaj je planiran odhod?

  16. Če bo vse posreči v začetku septembra.
    Zna se pa zgodit – kar je pri meni precej pogost pojav – da ne bo šlo vse po načrtih in se bo spremenil datum ali celo destinacija. 🙂
    Boste dobili pravočasno vabila na poslovilni žur in seveda turški obisk. 😉

  17. Pingback: Gnijem « Mačje Dlake

  18. Super 🙂

    mogoče nama takrat celo rata udejanit tisto čokoladno torto 😉

  19. Bi bil že čas, da končno dokažem svoje pekarske sposobnosti!!!

Oddajte komentar

