Smehljaj se … jutri bo slabše!

Murphyjeva filozofija, ubesedena na mojem stenskem ogledalu. Vsako jutro mi na poležan obraz uspešno izriše kisel nasmeh, ob napadih negativizma – kot danes – pa enako uspešno potencira moje svetobolje … 🙂

10 responses to “Smehljaj se … jutri bo slabše!

  1. Včerajšnja napoved se je uresničila! 😉
    Krasn 🙂

  2. eva črne si ni zaslužila ramage ker: je na silo pela

  3. Eva črne ni bla tok zanič…

  4. N sam nevem kok dobra pa spt ni bla…

  5. najnajnaj bolša muzika si mi eva črne mwa ti pošilja dina

  6. to djmo se tko eva črne kok te mojamami ma rada pa tudi jaz mwamwamwamwa dinaimamamovič 4290 tržič partizanska ulica 7 tko dabra pevka si še bolša od vseh mwamwa tvoja dina++++++++++

  7. mwamwamwa dina in mami skup zj

  8. gfbnmvads,fsjkhx,.hkgf,nhtgkf,gkhjgfljkgfčsgjlokglljklghjkghlčfjčfh
    lhbgfčh
    bvc.ghč
    v,hčlf,gn
    kglkhlsegizcv,mcmhgvkcfgtfklb.
    fpldsto.vlfhg,mfihk,tl9zorpšđzeščgtfd
    fdčččfčfčffpfpfpfpfpeče3č
    č0ozp lgfgfkl+

  9. eva ti si prov kul full ma š do bre komade by

Oddajte komentar

