Psiho(analiza) sanj(e)

Z radikalnim povečanjem povprečne kvote prespanih ur sem očitno povečala tudi količino in bizarnost svojih sanj. V mojem sanjskem svetu so v zadnjih nočeh lebdele sila čudne podobe. Simpatični črvi iz risank, ki so manj simpatično lezli iz mojih ust ob sprehodu po kranjski železniški postaji. Mlajši brat v podobi sanjskega moškega (za petletnice) v prenovljenem ameriškem šovu Beauty and the Geek. Znanka na invalidskem vozičku, ki sem jo med tekom katapultirala za najmanj 20 metrov … medtem ko so na le streljaj oddaljeni filmski kulisi, ki je bila sočasno prijateljevo stanovanje, pokopavali mojo bivšo sošolko.

Ob nekaj dekad zgodnješjem rojstvu bi zagotovo konkurirala Freudovi Irmi, inspirirala Dalija ali postala središčna oseba Banuelovega filma. V sedanjosti pa bom čudne sanje vzela zgolj kot jasen namig, da moram svoj spalni bioritem znova omejiti na maksimalno šest ur.

22 responses to “Psiho(analiza) sanj(e)

  1. Med pisanjem se nisem mogla spomnit drugega dela današnjih sanj:
    Ob vsej fami s kadilskim zakonom sem sanjala, da so mi na dom poslali sodni nalog zaradi “nikotinske intoksikacije na delovnem mestu”. V lokalu naj bi prižgala cigareto, čeprav je seveda nisem, in tako smrtno ogrožala soljudi.
    Končalo se je tako, da sem na sodišče poklicala svoje sorodnike in prijatelje, da so pričali o moji nekadilski karieri 🙂

  2. Nocojšnji update: Prava vojna na smučišču … med ljudmi, oblečeni v različne barve.
    Medtem si je moj avto brez dovoljenja sposodil znanec od tastarih, ga pustil ves čas odklenjenega, njegova kolegica pa se je s kemikom podpisala na cel zadnji sedež. 🙂

  3. Beat that:
    Bil sem noseč. Tko, s trebuhom. Zakaj, kako? blage.

  4. Sej vem, težko se je izognit materinskim čustvom, ki aktivno preplavljajo blogosfero 🙂

    Moje današnje sanje: delala sem v striptiz baru z Elo in Meto … sicer bolj ali manj na recepciji. Med poznanimi gosti sta bila med drugim tudi Tomaž Humar in Pero Lovšin.

  5. Par let nazaj sem ene par dni zapored sanjal da letim, tko ful realistično (kakor je to pač lahko 🙂 ) To so pa zakon sanje!

  6. To se men tud dogaja – da sanjam da letim. Ampak tik preden pa v tlau darim se pa vedno zbudim 😦 😦 😦 (z obvezno mocno povisanim pulzomm, hehe) Aja .. letim pa vedno .. po Newtonovem zakonu gravitacije … direkt na tla, hehe

  7. Ja moje sanjsko letenje tudi ni preveč sanjsko: ponavadi padam v luknjo, ustavim pa se tik pred padcem.

    Sicer pa so najbolj spooky fantazijske slike povezane s kroničnim sanjskim umiranjem prijateljev, sorodnikov ipd.
    Včasih na ironično-zabaven način, v večini pa gre za bolj morbidne sanje …
    🙂

  8. hm… res bizarka

    pa da si vse to zapomniš?

    moja sodelavka je že nekajkrat sanjala, da sem noseča… I’m a bit worried :S

  9. blodnja – zakaj ji ne izpolnis zelje?

  10. Z Blodnjo sva včeraj odprašili sanjsko knjigo … pa poglejmo:

    – nosečo ženo videti: v neprijetnosti boš prišel
    – noseča žena, govoriti z njo: hudih skrbi se boš rešil
    – otrok, če ga nosiš (je to mišljeno, da si noseč?) – tvoja ljubeznivost bo poplačana
    – otroka dobiti: nesrečen zakon, če si oženjen, pa prepir in nezadovoljstvo
    – leteti po zraku: srečna in upapolna bodočnost
    – leteti in pasti: neprijetnosti
    – leteti, če padeš, pa se ne poškoduješ: kar nameravaš, boš moral opustiti
    – črvi: gnusne reči boš doživel, nevarnost (so true!)
    – železnica: nekaj novega boš zvedel
    – vojsko doživeti: razprtije imaš z raznimi osebami (true again)

    Pa prosim, če vzamete interpretacije skrajno resno!! To je sto let stara sanjska tradicija 😉

    p.s.: Tomaža Humarja in B&G ni v knjigi 😦

  11. Bom obvestila sodelavko, da jo čakajo neprijetnosti 😉

  12. Še en fenomen v mojem sanjskem opusu:
    Sanje v sanjah … sanjaš, se v sanjaš prebudiš in se smejiš svojim sanjam.
    Hudo 🙂

  13. hehe.. jeps. ti razkrijem moje vcerajsnje? zaspal sem na fotelju ob tv. sanjam da grem na wc.. skoraj sem ze zacel scat, ko ugotovim, da wc ni tak kot bi moral bit, se zbudim iznenada pogledam okoli sebe in japs.. svaka cast. skoraj bi se poscal v hlace!

  14. Jaz sem pred kratkim sanjala, da je bila Blodnja mogla jit za en let v tujino in mi v varstvo izročila ključe svojega stanovanja. Parteee! 😉

  15. nocojšnje sanje so bile najbolj grozne ever …
    Najprej so mi po postlji lezle over-sized stenice … ki so puščale sluz in črne sledi.
    Ko sem jih uspešno pregnala s tem, da sem se zbudila, pa sem v drugi spalni rundi nekoga ubila s kovinsko palico, sošolka s faksa pa me je videla in za svoj molk zahtevala vikend paket na Kaninu s savno?!?!
    GROZN!

  16. 😀 s kovinsko palico? Have you been working out? 😉

    meni se zadnje čase veliko sanja o prihodnosti, ki je vedno zelo podobna Orwellovemu 1984 :s.

  17. jaz se zaj že večkrat sanjala da me fant vara. in če se to ne misli končat bom ponorela. vsakič se prebudim prepotena, objokana in še kr nekaj časa jočem.kaj bi mi lahko kdo prosim pomagal? kaj pomenijo sanje?kak se ji lahko rešim?lep pozdravček

  18. jaz sem že 3krat sanjala da sm fanta prevarala s fantom iz šole ki mi pravi da zakaj ga nimam rada, sva pa samo prijatelja. v sanjah me tud vedno vpraša zakaj ga nimam rada pol pa prevaram mojega fanta.

  19. a mi lahko kdo pove zakaj sanjam najprej da sm noseča cel grozen porod ki ga komaj preživim in potem na koncu mi vzamejo otroka. to sanjam že dve leti in res je hudo ker ko vse to sanjam me res vse boli. bojim se da se bo to res zgodilo ker se večkrat moje sanje uresničijo. prosim.

Oddajte komentar

