Life Sux

Po 44 in polurnem ujetništvu za domačimi stenami in življenju na nevarno omejeni kvadraturu razumem apatičen izraz na obrazih rib, hrčkov in terarijskih želv. Študijsko ujetništvo je iz mene izsrkalo še zadnje atome energije in me poleg apatičnosti oborožilo s (samo) destruktivnimi mislimi, črnomagijskimi idejami in morilskimi pogledi, ki jih nesebično delim z naključnimi mimoidočimi (katerih število je seveda premosorazmerno s skromno površino ujetništva).

Od realizacije že omenjenih idej, ki vihrajo po mojih temnih mislih, me odvračajo samo Scrubsi, Rokovo “poslovilno” knjižno darilo in pravkar načeta bonboniera

p.s.: Life sux …

20 responses to “Life Sux

  1. Pina, zdej si še/že ti emo?! Ne no … 😉 Jest sem na strani 163 … v bistvu zelo ravnodušno jemljem tele januarske izpite (morda kar preveč?). 😉

  2. Peer pressure, kaj češ 😉

    Mah, jest sem v bistvu že izgubila vso študijsko motivacijo … pa na šestini (izpitov) sem 🙂 “krasn” 🙂

    Prijetno študijsko noč in veliko radijskih užitkov 😉
    Držim pesti za Mirkota jutri! 🙂

  3. Pina pa še v Downu si zamudila reprizo Girls just wanna have fun momenta… tokrat na mizi (in vmes tudi na pultu).

  4. Eh, repriza ni nikoli tako dobra kot spontan original … 😉

  5. mmm raffaelloti 🙂 Kdaj pa maš izpite, da vem kdaj pesti držat? Se slišmo za kšn kofe, da ne boš skos med knjigami, aj prou 😉

  6. Dva sta že za mano 🙂
    Izpitno sezono sem danes otvorila z devetko …
    Pesti pa lahko držiš v četrtek 🙂

  7. Ful dober clanek … ne dvomim, da je avtorica enako super 🙂

    Sicer pa se ne morem kosati z očitno zvezdo Unikata in – Okornovega spota 😉
    To bo še zabavno videt …

  8. Pina gut lak tu ju tumorov! 🙂

  9. Mojca: A? 🙂
    Ranka: Hvala! 🙂

  10. V Unikatu je Okorn z E-jam napisan, če me oči niso varale 🙂 Sicer pa ja, srečno jutr! Držim pesti 😉

  11. Mojca, maš res, je tud mene v oči zbodlo. Na srečo je feler samo pod eno fotko.

  12. “Sicer pa se ne morem kosati z očitno zvezdo Unikata in – Okornovega spota
    To bo še zabavno videt …”

    Tudi jaz se veselim videti Nino, da vidm kako jo je zeblo. Ocitna zvezda cajtnga si pa ti, bejbi 😉 (aja, jas ne nastopam) :p

  13. aja, jas bi te se dalje rad bral na tisti strani (po moznosti pa se kje prej) 🙂

  14. Z očitno zvezdo sem sicer merila nate … je pa tudi Nina zvezda, ja 🙂

  15. O zvezdah le toliko – “ker jaz sem zvezda, od lublance do save, pa kwa je to pickam, da ne padajo name?” 🙂 (Carina, press)

  16. A so spet napake, Markeđani? Moram res vsak članek popravit, da bo prav napisan? 🙂

  17. tamč, ja nekak te mormo koristno ponucat..

Oddajte komentar

