Pa naj še kdo reče, da si pri bloganju varen!

Pa naj še kdo reče, da si pri bloganju varen,
varen si samo, če počivaš doma …

(Zmelkoow: Gravitacija, priredba: P. S.)

Da ima računalnik bolezenske stranske učinke, mi je bilo jasno že ob prvih simptomih patološke računalniške adikcije. Ker so lažje mentalne motnje v mojem sistemu povsem običajna praksa, se nisem pretirano obremenjevala. V zadnjem obdobju svojega računalniškega prijateljevanja, ki ga je poleg običajnih novinarsko-piarovskih misij nadgradilo še večurno bloganje, pa so diagnoze prav strašljive: moj vid vztrajno peša, glavoboli se vrstijo po tekočem traku, včeraj pa je 15-urno (!) nepretrgano (fiziološke potrebe izvzete) udrihanje po tipkovnici pripeljalo do dokaj čudne hibe: vnela se mi je mišica ob podlahti (or sth: pri anatomiji sem dobila svojo edino dvojko v sedmem razredu).

14 responses to “Pa naj še kdo reče, da si pri bloganju varen!

  1. Da ne govorim, da imam že en mesec probleme z desno lopatico.. grrr.
    Pa ne od bloganja.

  2. Bojan mogoče preveč jungle speeda? 🙂 Pina 15 ur tipkanja?? a si spet zamujala roke? 🙂 Čimprejšne okrevanje… obema! 😉

  3. Ranka, ne morem verjet, kako dobro me poznaš 🙂
    Čeprav sem kljub vsemu zamudila rok … :S

    Sicer pa hvala za želje: tudi sama upam, da bo brinova krema čimprej funkcionirala…
    Zdej moram pa KONČNO nehat tipkat 🙂

  4. huh, jst sm za vas vse expert… potem vsaj nekoliko ves, kako mene boli… poleg misice se cel zapestje… Poslusaj moj nasvet: resno ne tipkaj popolmoma NIČ, dokler te cisto neha bolet, potem pocakaj se tri dni, in potem POCASI zacni nazaj tipkat. Verjemi..bols zdej “vrzt” stran 10 dni, kot pa da se ti bo stvar razvlekla in ponavljala. Tako se je naredilo meni,..ampak se v precej hujsi meri. 😦 ce bi jst takrt vedla, kolk hudo lahko postane,…. bi si uzela 14 dni “dopusta”… pa nism…zdej mam pa jebo ze dve leti… in tocno na danes, 8. januarja se je zacelo…. 😦

  5. Za dobrih 10 ejrotov se dobi ena kremica, imenovala LEKASEPTAL ! Stvar dela cudeze … je pa zelena, mastna in mentolovega vonja. Odlicno pomaga pri skoraj vseh tezavah, pa se koze nimas razpokane. Originalno je sicer namenjena za mazanje vimena pri govedu (razni mastitisi, …), zato jo lahko kupite pri lokalnem veterinarju ali kmetijski zadrugi. Ljudem priporocajo najboljsi veterinarji (in jo tudi sami s pridom uporabljajo !! 🙂 )

    PS: _TOLE JE CISTO RESNO, BREZ ZA**B**CIJE_

    🙂

  6. Tadej, boš posodu za en “krog”? 🙂

  7. Brez zajebancije, a s cenzuro 🙂

  8. Špela: joj, upam, da ne bom šla po tvojih stopinjah!!
    Sicer pa bom bolj pametna glede časovne količine tipkanja … takoj ko dokončam nujno seminarsko :S

    Tadej: Kul ideja. Če brinova krema zataji, se bom res poslužila tvojega veterinarskega nasveta.

  9. Hehe, zadnje case same zakon(tm) nasvete talam …. ni za kej … 🙂

    pa pozdravte se mi vsi …
    PS: Bojan – mi je zmanjkal … mogoce mal okol povprasam ce ma kdo zalogo, hehe

  10. ehh, pa jst mam to kremco…moja ati in mami itak hodita k zivinozdravniku k dohtarju… kuj ve kaj je, da kremce/tablete…pa je… sm probala Lekosteptal..men sicer ni pomagal, da bi se roka pozdravla…ampak bolecine je lajsala. Res se pa cist usi veterinarji sam s to mazejo 😉
    pina, da te ne vidm en tedn zdej na blogu!

  11. Pina nehi komentarje brat! 😛

  12. very interesting, but I don’t agree with you
    Idetrorce

Oddajte komentar

