Nenačrtovano v prihajajoče leto

 

Prednovoletni čas je vedno prizanašal moji obsesiji s seznami. V mladosti sem se med božičnimi prazniki zavila v fantazijski šal in ovita vanj neumorno ubesedovala svoje želje za prihajajoče leto. Kasneje sem na papir izlivala vtise iztekajočega se leta, lani pa sem se omejila na pregled svoje koncertne sezone.

Kakšen seznam me čaka letos? Bi na long play prevrtela minulo leto, se še enkrat nasmihala ob spominih na nepozabna potovanja, ponovno stisnila roke vsem krasnim ljudem, ki sem jih spoznala, znova poskakovala na koncertih  najljubših glasbenikov ali morda snemala intervjuje, se potila na izpitih in kronično zamujala roke?

Ali pa bi raje znova prebudila tisto otroško veselje ob snovanju načrtov za prihajajoče leto, ki je vključevalo obvezno postavljanje fantastično visokih ciljev in domišljijska potovanja v prihodnost?

Morda pa bi se letos za spremembo prepustila toku dogajanja. Spominjanje iztekajočega se leta pač ni omejeno zgolj na nekaj prednovoletnih dni, po sanjskih orbitah, oddaljenih od realnosti, pa se tudi brez skrbnega načrtovanja gibljem celo leto.

Preden postanem novoletno kičasta in patetično sentimentalna se v upanju, da se naše virtualne poti tudi drugo leto redno križajo, poslavljam s preprostim VSE NAJ V LETU 2007!

6 responses to “Nenačrtovano v prihajajoče leto

  1. Evo, še uradno: lep začetek leta in enako lepo leto 🙂

    Pa uspešno zdravljenje mačka, ki zagotovo navdušeno mijavka v vaši glavi.

  2. Pina želim ti čim manj neugodnih raztresenih trenutkov in čim več prijetno raztresenih trenutkov!
    Srečno 2007!

  3. Hvala 🙂
    Upam, da tvoje novo leto niso etiketirale prehude ženske agonije (hm) in si se imela kljub zavrnitvi povabila na najboljši novoletni žur (heh) lepo 😉

  4. pina, tut jst se pridruzujem voscilu Janje… Srecno…zabavno… nestresno…tocno…in …

  5. Bom pa se jst primaknil moj genericni SMS … kar tukaj, ce ga ze na tulifon nisi dobila 😉

    Naj ti novoletna pizmovka prinese ogrevane podplate za pancerje -> da te ne bo zeblo, toplo strikano spodnje perilo -> da se ne prehladis, polne baterije za fotoaparat -> da mi lahko posljes slike ognjemeta, cimvec flas vina -> da kaksno das meni, predvsem pa veliko srece in prijateljstva v letu 2-james-bond !!

  6. Enako tudi vama pa oprostita, ker smo vaju s klicem neprijazno vrgli iz postelje 🙂

Oddajte komentar

