“Total geek” v totalni gikovski zadregi

Ob svojih nenavadnih zanimanjih, ki se običajno ne prekrivajo z interesi vrstnikov, sem se v rosnih najstniških letih redno bojevala z najrazličnejšimi piflarskimi stigmami. Kasneje sem gikovski status uspešno zredirala: posmehljive poglede sošolcev sem mirno zignorirala (ali jih stepla), nekatera a priori gikovska področja pa ovila v populistični ovoj in tako avtomatično znižala njihovo mesto na gikovski lestvici. Zanimanje za zgodovino in umetnost se je združilo s potovanji, ljubezen do učenja se je pretočila v novinarstvo, naklonjenost rednemu delu pa v piarovsko delo.

Eno področij zanimanja so zagotovo tudi sodobne tehnologije, z računalniki na prvem mestu. Očitno pa se je v vseh letih mojega zapostavljanja gikovskega alterega stopnja gikovstva tako radikalno zmanjšala, da se mi ne uspe spoprijeti niti s preprostim blogom. Kljub včerajšnjem namenu novoletne prenove ostaja blog povsem nespremenjen. Pa ne zaradi običajnega pomanjkanja časa, temveč zaradi lastne nesposobnosti.

iam-totalgeek.jpg

Razočarana, jezna in depresivna sem v želji po rekonstrukciji gikovske samopodobe rešila spletni test How geeky are you? in se uvrstila v kategorijo “Total geek“. (Čeprav je to druga najnižja kategorija). Upam, da bo ponovno poiskana indentiteta botrovala k računalniškemu razsvetljenju, ki mi bo pomagal pri osvežitvi old-fashioned bloga.

5 responses to ““Total geek” v totalni gikovski zadregi

  1. Je pa opaziti nekaj novega … zvočno kuliso 😉 Thumbs up!

  2. Thumb up, zakaj že? Za predimenzioniran player z neznanim komadom?
    Če ima kdo kakšen predlog za ureditev dimenzij (razen zamenjave teme), se seveda priporočam.
    Prav tako iščem kandidata, ki bi se spoprijel s plug insi.
    Hvala 🙂

  3. Očitno so wordpressovci slišali za mojo blogersko depresijo in mi v tolažbo podarili novo funkcijo “snap” … prikaz povezav se mi zdi odlična ideja. Zdaj bom linkala še raje! 😉

  4. Eh, ravno, ko jih pohvalim, mi SPA ukinejo … grrr
    Menda gre samo za testno različico, ki jo preizkušajo na 10% uporabnikov WP.
    Očitno so že po enem dnevu testiranja ugotovili, da nisem primerna za reprezentativni vzorec (hmm) ali pa stvar ne dela. Beda!

    Več o SPA na http://wordpress.com/blog/2006/12/29/snap-to-it/

  5. Juhu, Matt iz WP je očitno uslišal mojo (pisno) željo in mojemu blogu zopet pripel funkcijo SPA 🙂
    (Možno, da ga ni prepričala moja prošnja in je stvar končno začela delovati na celotnem wordpressu …)

    Kakorkoli že, pripravite se na izdatne doze linkanja, ker mi je tale funkcije nadvse simpatična 🙂

Oddajte komentar

