Božična žurerska plima

Kljub svoji negativni nastrojenosti do vsega, kar vključuje koren “božič” z božičnih duhom na prvem mestu, se zadnje dni večkrat zalotim pri navdušenem absorbiranju predbožične atmosfere. Božični čaj, dobri možje, ki se s košarami bonbonov sprehajajo po ljubljanskih ulicah, in sij, ki z na tisoče lučk obdaja mesto, vztrajno višajo mojo naklonjenost do praznovanja Jezusovega rojstva. Poleg obveznih daril pa je zagotovo najboljši del predbožičnega časa niz vsakodnevnih zabav.

Po obdobju dokaj upokojenske definicije žura sem v zadnjem tednu znova prebudila žurerskega študenta v meni. Po dolgem spanju je okrepčan in poln energije navdušeno otvoril žurerski maraton, ki me vsak decembrski večer odpelje na nove žure in me v zavetje domače postelje pripelje v zgodnji jutranjih urah. Enotedenski zabavljaški bioritem se sicer reflektira v živahno rdečem odtenku mojih oči v moderni kombinaciji zamolkle črnine okoli njih, pa vendar: energija za nove žurerske misije ostaja …

V zadnjem tednu sem nazdravljaja z radijski sodelavci, s svojo kranjsko drušno, osnovnošolskimi prijatelji, sokulturologi, zdajšnjimi sošolci in celo družino. Že jutri svojo žurersko karavno nadaljujem z obiskom žurke, vabilo za katero je ob nepoznavanju gostitelja in njegove drušne prišlo povsem nepričakovano. Kdaj pa se bom prepustila žurerski mrzlici, če ne ravno zdaj?

Poleg tega pa se moram od uspešnega leta 2006 dostojno posloviti. Saj sem si zaslužila!

3 responses to “Božična žurerska plima

  1. Opravičujem se Maretu za etiketo neznanca in se hkrati zahvaljujem za povabilo in zabaven večer.

    Žal tokrat nisem upravičila statusa zadnje na žuru, pa vendar … prepričana sem, da bo možnosti za popravni izpit še ogromno 🙂 ja? 🙂

    Hvala in lepe praznike še naprej!

  2. Vidim, da si vstala pred mano in me prehitela s komentarjem 😉

    Zabaven in predvsem spoznaven večer…malo drugače 😉

    Popravni izpit za ‘neznanca’? 😉 … Vsekakor … Kdaj torej? 😉

    Lp,

    Marko

  3. Ti Dedek Mraz prinese povabilo … 😉

Oddajte komentar

