Penzionistični alterego

Ob hitrem pregledu zadnjih blogerskih zapisov sem ugotovila, da moja antižurerska (hm) duša petkove večerne zabave pogosto zamenja za puhaste copate in toplino domače postelje. Čeprav danes ne bom ostala doma, moj socialni angažma ne odžene obveznih petkovih penzionističnih misli.

Poglobljena analiza dejavnosti minulega tedna je pokazala, da moje življenje ne ustreza študentskim vedenjskih šablonam. S svojim obnašanjem kotiram k populaciji z radikalno višjo emšo številko in obratnosorazmernim številom zob.

Namesto na žure v priljubljene ljubljansko-kranjske lokale hodim na umirjene domače večerje, kjer beseda na koncu pristane pri vzgoji otrok in življenju po doktoratu. Namesto fanta imam (neformalnega) moža, s katerim vestno gojiva patetičen zakonski odnos, ki vključuje nenehno pričkanje, skupne obiske in opravke ter pospravljanje njegovega stanovanja. Višek socialnega življenja predstavljajo obiski literarnih dogodkov in gledaliških predstav ter partije družabnih iger. Post-faksovsko druženje v obliki posedanja v bližnjih lokalih prešpricam za ceno službe. Vstajam ob pol 7h zjutraj, po potrebi celo prej, v dopoldanskih urah drgnem tla stanovanja in pomivam šipe, v torbici pa nosim septolete. Počitnikujem v toplicah.

Še dobro, da se bodo petkove upokojenske misli razblinile v sobotnem jutru … če se že prej ne stopijo v kapljici alkohola ali se izgubijo v cigaretnem dimu današnjega večera.

One response to “Penzionistični alterego

  1. Prav sem imela – moje upokojenske misli so odplavale takoj, ko sem ponoči zadnja zapustila lokal 😉

Oddajte komentar

