Življenje kot v filmu

Ubeseditev pestrega dogajanja minulih dni bi vodila v pisanje obsežnega romana. Ker ne želim konkurirati zajetnim špehom ruskih realistov, dogodke prejšnjega tedna povzemam povsem faktografsko:

Skrivni zasledovalec ali raje razkritje zasledovalca je na novo definiralo strah in močno dvignilo mojo stopnjo adrenalina. Svoji materializirani senci v obliki klasičnega filmskega psihota sem neumorno bežala, še preden bi mojo zgodbo navdušeno odkupila Hitchcock ali Mesec groze in strahu v Kinoteki. Ljubljana se ni izkazala za idealno skrivališče pred čudaškimi zasledovalci. Odločila sem se za pobeg v pravem pomenu besede in vikend preživela v (varnem) zavetju međimurske koče. Uspešno. Žal zgolj do ponedeljkovega jutra. S hrvaškim pobegom sem hkrati proslavila Barbarin rojstni dan in poskrbela za radikalno zvišanje števk na avtomobilskem števcu.

img_8891.jpgimg_8807.jpg2006-11-04-barbara_rd.jpg
Priprava absinta; Janezovo darilo kot nov modni dodatek za mojo devetnajstko; presrečna slavljenka J

Za pogostejše višanje pulza sem poskrbela z rednim športnim udejstovanjem, noči prebedela tipkajoč članke (3 dni po roku), otvorila nova piarovska projekta, zvišala skromno statistiko obiskovanja kina, zatrla svoje spikerske ambicije (hehe) z lomljenjem na govornih vajah ter adrenalinu in strahu na seznamu najsilnejših čustev dodala še ljubezen.

13 responses to “Življenje kot v filmu

  1. Kaj? Se je morebiti našel nekdo, ki ustreza vsem alinejam iz tvojega seznama. 😉 Kaj je to sploh mogoče?

  2. Sej ne, da me zasleduje psihični bolnik, vi pa se navdušeno obesite na nepomembno podrobnost … 🙂

  3. A češ ti kakšnga mojga zalezovalca?? To pa res ni nč tazga 😛

  4. Ljubezen, kaj? OMG, res je TREBA na kruhke …

  5. kasna ljubezen…….kruuuuhkiiii!!! 😉
    mal heca 😀

  6. Betty: hvala za moralno podporo 🙂 Lahko skupaj organizirava pobege in tečaj samoobrambe … kaj mislš? 🙂

    Mojca: jaaaa … jest sem itak za, sam ne vem, kdo nikol nima časa?! hm hm

    Spela: 😉
    (p.s.: Kdaj bo blog?)

    Zaljubljen pozdrav (hec …),
    Pina 🙂

  7. ja recimo kako ga prepričati, da gre s tabo v Tifanija, potem pa ko ti pokaže hrbet, sviz čez pol metelkove in domov. 😉 Super tečaj bi bil to in marsikatera bi nama bila hvaležna 😛

  8. vidm, da maš že izkušnje … 🙂
    Se priporočam za začetniški tečaj Znebitve zasledovalca v najkrajšem možnem času ali kašnega šnelkurza iz pobega 🙂

  9. seveda, as usual …
    kako si lahko predstavljaš, da bi sploh gojila kakšne drugačne odnose kot elektronske?! 🙂
    hm

  10. najbosls da se na glas kj pomenta 😉
    p.s. blog je v izdelavi………..not

  11. KAKO MI PA TALE JASNA GRE NA ZIVCE

Oddajte komentar

