Nedeljski počitek

 

Aktiven teden, etiketiran s skromnim seštevkom prespanih ur, zavidljivo visokim številom obiskanih kulturnih prireditev in neštetokrat prevoženo relacijo KR-LJ, sem zaokrožila s pravim nedeljskim počitkom. Moja včerajšnja večerna garderoba v obliki tanke majice in ponča se je po polnočnemu izletu v naravo reflektirala v današnjem groznem počutju, ki mi je kljub idiličnemu jesenskemu dnevu onemogočalo daljše izhode iz domačega gnezda. Ne glede na zvijanje v trebuhu, špikanje v grlu in razbijanje v glavi sem izpolnila svojo državljansko dolžnost z obveznim obiskom volišča in zadnje jesenske sončne žarke absorbirala na besniškem kostanovem pikniku.
Večer v pospravljeni sobi s čajem z medom, dobro knjigo, računalnikom, ki me obvešča o aktualnih volilnih rezultatih, in toplo posteljo v tem trenutku predstavlja najboljši polnilec za energetske baterije, ki jih naslednji teden znova čaka test učinkovitosti!

3 responses to “Nedeljski počitek

  1. hehe, in kako je blo? si porabila mojga dimeža? 🙂 😉
    upam da si se najedla dobrot, men je blo prejsn tedn cist zakon:)

  2. V bistvu nama je na koncu itak še nekej ostal in sva šla nazaj zamenjat, tako da dobiš vračilo v tolarjih 😉

    Sicer pa – kostanj je bil, mošt in miške tudi, posledična slabost od prenajedenosti prav tako … le kuhano vino smo pogrešal.

  3. hehe, standard:) za tolarcke pa ze uredu, ni panike:) sej je bil sam en bogi dimež, tko da….. 🙂

Oddajte komentar

