Goodbye Teens …

Čeprav mi obletnice, prazniki in rojstni dnevi ne predstavljajo radikalnih prelomnic za nove začetke, me ob dneh, kakršen je današnji, kljub vseemu preplavljajo sentimentalne misli in nostalgična čustva, ki se prepletajo s špikanjem v križu in kolkih, obveznih indikatorjih neustavljivega staranja. 🙂

 

Načrtovanja, ugibanja in razmišljanja o pravkar pričetem usodnem desetletju so povsem prazna. Kakorkoli, upam, da mi bo spremenjena števka v letih prinesla predvsem potrebno resnost in odraslost, hkrati pa hermetično zaprto obdržala dosedanjo energijo in nepoboljšljivi entuziazem.

Goodbye Teens …

8 responses to “Goodbye Teens …

  1. goodbye teens? Madonca.. to je pr men že tolk cajta nazaj, da se skor več ne spomnim kakšni so bili tisti časi 😛
    Je pa res, da te sredi dvajestih let začne špikat v križu in tudi v vratu pogosto čutiš bolečino. Tko, da se kr pripravi na vse to zlo. jest sem že tako napredovala, da se vsaj 3x tedensko družim s penziči, ki mi razlagajo o svojih kolčnih, medeničnih, hrbteničnih in drugih bolečinah v predelu, ki me kratkomalo res ne zanimajo. 😛
    Pa nazdravje!

  2. hehe, hvala 🙂
    Se priporočam za kakšen zdravstveni nasvet, planinski izlet ali klepet ob kvačkanju.

    Nazdravili bomo pa ob prvi priliki, ok? 🙂

  3. da, da
    teens.
    hvala jeh nebo vec nazaj. ah jaa…under 25..hvala tut vam da vas nebo vec nazaj.
    SKRU JU OVER29 SAM PROBTE PRIDET !

  4. Ob takšni objavi pričakuj, da boš dobila za darilo kozmodisk!:) Sicer se pa pomoje ne bi branila kakšnega kosmodiska v obliki maserja na domu, a ne?! 😉 hehe
    Jaz sem že nazdravla v tebi na čast s tri deci terana! 😀 Vse dobro še naprej!

  5. Ta comment je od mene, sem pozabila vpisati svoje ime! LP

  6. Oj stara sablja! Dobrodošla med nenajstniki 🙂
    Vse najboljše, na zdravje in dober tek! Kdaj se pol vpišemo v tečaj kvačkanja? 😀

  7. dons okol 9h zvečer, ok?
    tečaj se začne z otvoritveno tortico in kozarcem vina 😉

    Se vidimo! 😉

  8. Seveda Pina, zdravstvenih nasvetov kolkr češ, planinski izlet raje ne, ker se obrabijo kolki, lahko pa kak sprehod na tržnico, pokopališče oz. cvetličarno. Kvačkam bolj slabo, sem pa izredno vešča vezenja gobelinov 😛
    Se priporočam 🙂

Oddajte komentar

