Ljubezenska tiralica

Opozorilo: Post se uvršča med moje skrajno resne tekste in je nastal kot posledica kisanja možganov ob neprekinjenem polnočnem delu in kopici še neobkljukanih obveznosti.

setalgmod.jpg

Ljubezenske težave so tisti segment problemov, ki si na problematični hierarhični lestvici uvrščajo na samo dno. Ponavadi v prepolni glavi preprosto zmanjka prostora za romantične sanjarije in ljubezensko problematiko, premosorazmerna situacija pa zaznamuje tudi moj real life in prostočasni urnik.

Po včerajšnjih kruhkih in obveznem babjem čveku v obliki pregleda aktualnih tračov in kranjske ljubezenske sheme (so childish, I know), sem ugotovila, da v klubu samskih vztrajno ostajam sama … pravzaprav ne samo sama, kmalu bom ostala edina brez resno-penzionistično-zakonske zveze.

Čeprav resno dvomim, da se bo moja ljubezenska slika v bližnji prihodnosti radikalno spremenila, se ljubezenske problematike lotevam skrajno sistematično. Iz trenutnega izbora skoraj dvomestnega številna potencialnih kandidatov in občasnih spremljevalcev, bom morala počasi visoko številko prefiltrirati do dolgočasne enice. Hmm … Evo, utopična ljubezenska tiralica bi izgledala nekako takole:

njegov IQ = +/- 30 moj IQ
prostočasne dejavnosti vključujejo igranje na kitaro (v kombinaciji z glasbenim talentom, seveda)
po žilah se mu maksimalno dvakrat na teden pretaka alkoholizirana kri, nikoli pa se pivski pohodi ne končajo z nezavestnim ležanjem pred mojo bajto ali pobruhanimi sedeži moje devetnajstke
ob imenih Foucault, Sartre in Saint-Exupery ne pomisli na francoski rokometni klub
obisk kina ga ne asociira zgolj na najstniško stiskanje v zadnjih vrstah
poseduje razorožujoče modre oči
odlikuje ga dober humor, ki variira od ironije, cinizma in črnega humorja, z enako vnemo pa prezira skret in seks šale
ko pride prespat, s sabo prinese zobno ščetko
zmenkov ne odpoveduje zaradi pobeglih hišnih ljubljenčkov, ki jih lovi po stanovanju, ali igranja strateških računalniških igric
kulturne dejavnosti mu ne predstavljajo nujnega zla za posledično preživeto noč z mano
je Britanec
njegovi prijatelji ustrezajo formuli iz prve točke
za obdarovanje ne izbira bonbonier in vrtnic, ampak inventivna darila, ki jih po možnosti izdela sam
njegov glasbeni profil ustreza mojemu ali pa je skrajno fleksibilen in tako pušča prostor za mojo glasbeno preizobrazbo
a.) kuha
b.) ne moti ga prehranjevanje iz konzerv in vrečk
(zadostuje ena od opcij)
nogomet ≠ smisel življenja
dopust preživlja na zanimivih destinacijah z nahrbtnikom na ramenih

stopnja izobrazbe je minimalno 3

– mirno prenaša moje teženje in agresivno-destruktivno-jezne momente
– ob besedi knjiga ne zatrdi ponosno, da je zadnjič bral za maturo – pa še to spletne zapiske

nedeljska kosila pri njegovi družini od mene ne terjajo aktivnih psihično-fizičnih priprav
izpolnjuje vsaj polovico točk s tega seznama
– me ima rad (oooOo)

Skromno, ha? Dotični seznam bo poskrbel, da bom v klubu samskih ostala obvezni inventar, če ne celo častna članica ali predsednica, moje ljubezensko življenje pa se bo v najboljšem primeru končalo s homoseksualno zvezo. Če se kdo prepozna v tiralici, pa naj se javi … 🙂

11 responses to “Ljubezenska tiralica

  1. Pina, ocitno si se premalo zaposlena, da o tem toliko razmisljas, se vec, da toliko napises……ne vem zakaj me to na nekoga spominja……:):):):):) (malo heca, brez zamere)
    za vse pride cas. Ce hodis naokoli vsaj nekoliko neobremenjen, je stvar veliko lazja…sej ves kasne jacja in koliko sm jih mela jst, pa poglej kaj me je zadelo. Mlada si se…se je ciiiiist prekmal tkole sekirat :))))
    pa šalo na stran 🙂 :):):):)
    aja, pa teli penzionerski pridevniki……khm!!! 😉

  2. Ammmm, recimo oz. kar drži, da po jaz po statusu samskega prekašam čisto vse, ki vas poznam in še večino ostalega folka. Ampak ima Špela prav, bo ko bo.

  3. Eh, sej se ne sekiram … se v bistvu čist dost dogaja v zadnjem času, samo resnega nič na vidiku 🙂
    Sicer pa je tale post itak predstavlja bolj foro in ne zadnje faze patetičnosti 🙂

  4. ja, sej je bil tut moj namen fora, ne kj druzga 🙂
    Pina, resnega? ahhhhh….za to bo se cas 😉
    heheheheee

  5. Britanec?? aaaaa, dej si kakšnega bliži najdi, da se bomo še vedno lahko družili in kofetkali več kot enkrat na leto:)) Mah ne se sekirat, če ne drucga ti bom jst vsaj še nekaj cajta delala družbo v klubu samskih, ker trenutno nimam cajta (in volje) za tipa met;)) Pa sej pride vse ob svojem času 😉
    Aja pa umrla od smeha pri: ” zmenkov ne odpoveduje zaradi pobeglih hišnih ljubljenčkov, ki jih lovi po stanovanju” – a mava v mislih istega hrčka,hehe? 🙂

  6. Hehehehe, kruhki delajo svoje :)))) Sicer pa sama ne delam podobnih seznamov … ampak se pustim presenetiti! (Morda sem ravno na tak način spoznala svojega sedajšnjega moža?)

  7. No, mislim da smo vsi že spoznali, da kakšnega natančnega recepta ni, glavno je da ne obžaluješ preteklih let (kao, kaj sem zamudil/a in podobno) pa naj so bila v dvoje ali solo.

  8. Hmm, kakšne resno-globoke razsežnosti je dobil tale zafrkantski post 🙂

    Špela: Sej me poznaš … resne zveze in jest sta dva antipojma, tako da ni strahu, da bi prestopila v upokojenski klub 🙂
    Ranka: Britanec … itak ni nujno, da izpolnjuje vse točke 🙂
    hrček … jaaaaa 🙂 Sicer imam VEČ (!) takih “hrčkov” v mislih, a o tem kdaj drugič 🙂
    Mojca: bom v bodoče poskusila s spontanostjo 🙂
    Samo: pa že 🙂

    Zaljubljen pozdrav,
    Pina

  9. Prej bi rekla zdravorazumski …
    Čeprov maš prov: profil tipa, ki bi poosebljal vse točke, bi bil res popolno-dolgočasen

    pa sej sem rekla – ne tega preveč resno jemat 🙂 🙂

  10. Predlagam, da zacnes pisat blog v anglescini in potem se tam objavis svojo “tiralico” 🙂
    Naceloma pa sem mnenja, da noben od 11-99 kandidatov ni pravi, ker ko bo, bo številka hipoma enomestna in to CISTA ENKA! lp

Oddajte komentar

