Čas še vedno na sovražnikovi fronti

Kljub zagrizenem prizadevanju bojna sekira s časom očitno še ni zakopana.

Torkovo število že spisanih člankov je kljub že zamujenem roku statično obstalo pri skromni dvojki, manifestacije zamujanja pa so dosegle vrhunec z današnjim rojstnim dnem mojega brata Žana. Ker sem si neumorno prizadevala konkurirati Janjini originalnosti, sem svoje darilo, parodijo na darilne bone in vsakodnevno prejemanje kuponov ugodnosti različnih podjetij a la Nekrman, odposlala po pošti. Navajena učinkovite in predvsem hitre spletne pošte, sem očitno pozabila na pasti old school poštne komunikacije. Čeprav sem darilo z dobrodošlo pomočjo angleškega prijatelja izdelala že pred nekaj dnevi in ga odposlala slabih 50m od našega “gnezda“, Žana poštar danes (pričakovano) ni razveselil s sestrinim darilom.

img_2663.jpg

Očitno mi ni pomoči. Če že ne zamujam sama, mojo vlogo vestno opravijo drugi … :S

2 responses to “Čas še vedno na sovražnikovi fronti

  1. ooo ful si se dobr spomnila za darilo! Sam res škoda, da so poštarji vse pokvarili:( Žan (ne vem če bereš) želim ti vse najboljše za rojstni dan in da boš čimbolje izkoristil bone:))

  2. Hehehe moje darilo ni bilo niti malo originalno, kar pa za tvojega ne morem trditi, definitivno si me premagala!:))
    Sem se pošteno nasmejala, ko sem kliknila na sliko!:)))
    Super originalna ideja, res se potrudila!:)))
    Ja tale tvoja zamera času res ni najbolj prijetna! Ne vem kako je s tvojim bratom, ampak moj brat mal mulo kuha. če ne dobi na svoj dan darila!

    Tvoj bratec je lahko vesela, da ima tebe za sestro!:)) Ob takem trudu in izvirni ideji sem celo prvič pomislila za trenutek, kako bi bilo imeti sestro!:) Ta trenutek je hitro minil, ko sem pomislila, da bi bila tako kot jaz! hahah Ne hvala! hahahaha

    Lp

Oddajte komentar

