Babje leto

Včerajšnji zaključek Trnfesta s koncertom Katalene in današnji prvi šolski dan sta me z iskrenim nasmeškom na obrazu spomnila na pričetek mojega najljubšega dela leta – na babje leto.

»Babje leto je čas, ko se poletje zavleče v jesen; je neke vrste dodatek, bonus, tisti preostanek, ki je tu ne glede na naše želje in hotenje in ki človeka hkrati razveseljuje in opozarja na dejstvo, da bi se lahko stvari iztekle tudi na drugačen način. Babje leto je čas, ki ostaja.«
(prepisano iz Kataleninega albuma Babje leto)

Ambiciozni septembrski načrti napovedujejo novo opravičitev naziva mojega najljubšega meseca. Čas brezkompromisne prizemljitve iz poletne brezskrbnosti in mučno navajanje na ponovno sedenje za šolskimi klopi in delovnimi mizami bom sama izkoristila za težko pričakovan – dopust.

Moje babje leto, čas ko se poletje zavleče v jesen, bo prizaneslo moji nomadski krvi in me s severnim vetrom odpeljalo na vrtoglavo visoke irske klife. Okus po Guinessu bo teden dni kasneje poplaknilo z njegovo češko različico na praškem popotovanju in močnimi tekilami na obveznih septembrskih žurkah, na koncu pa me nagradilo z velikooooo darili ob moji okrogli rojstnodnevni obletnici.

Pa naj še kdo reče, da je september nehvaležen.

5 responses to “Babje leto

  1. Vou, še ena “prelomnica” je danes. Moj blog je dopolnil 1 mesec 🙂
    Še tako mlad pa že tako zgovoren! 😉

  2. Uživaj v Dublinu in na Irskem, pa pozdravi Bonota, če ga kje srečaš:) Sicer se pa še vidimo danes zvečer ane;)

  3. Matr ti si pa privoščiš, tole Irsko ti tko zavidam, da kr res ni! To je moja najbolj zaželjena država, kamor moram odpotovati. Me je brat čisto navdušil!:))
    Tm so baje taki tipi kot Colin Farrell!hahah Ne sej mi ni zato všeč Irska, hhhahha, ampak zaradi pokrajine, zabavnih odprtih ljudi, ki zelo cenijo svojo tradicijo!
    Ja oba pira sta zelo pitna, ker nista tako močna, tako da ga res lahko ogromno spiješ pa nisi pijan!:))

  4. Ranka: seveda! Sicer ne vem, če bova s Paulom ful časa skupaj, ker imam res natrpan urnik, ampak si bom probala vzet kakšno urco za kavico 😉

    Janja:
    Colin Farrel – razlog za izbor Irske 😉
    piva pa ne maram. Sicer sem se ene parkrat zasilila s pitjem: nazadnje na Poljskem. Rezultat: celotno vsebino pollitrskega kozarca prelila kolegu na sosednjem stolu :S

    No, mogoče bo Guinessu uspelo prekrojiti moj pivski profil … we’ll see 😉

  5. I am curious to find out what blog platform you happen to
    be working with? I’m having some minor security issues with my latest blog and I would like to find something more safe. Do you have any suggestions?

Oddajte komentar

