Patološka zmedenost

Če bi moje prijatelje, sorodnike in znance anketirali o mojih najbolj očitnih karakterističnih lastnostih, bi bili rezultati zagotovo osupljivo podobni. Na grafu statistično najbolj zastopanih odgovorov bi  krivulja poleg pretirane zgovornosti, teženja in nerodnosti osupljivo narasla predvsem pri – zmedenosti. Nekateri bi morda diplomatsko uporabili milejše alternative, kot so prikupna raztresenost, preobremenjenost ali spiritualna odmaknjenost (hmm), a sprijaznimo se: zmedenost je moje srednje ime. 

Zmedena sem že od nekdaj in kljub ambicioznim poskusom njenega zdravljenja so rezultati vedno enako neuspešni. Še več: zdi se, da z leti moja zmedenost dobiva nove dimenzije in forme.

Raztresenost me kot senca spremlja na vsakem koraku. Najpogosteje in v najhujših formah za volanom, kjer ponavadi izzove nekontrolirane izbruhe jeze in srdito udrihanje po hupi soudeležencev v prometu, med hojo po mestu z zasanjanim ignoriranjem mimoidočih znancev, na delu s kroničnim pošiljanjem napačnih priponk, med pisanjem SMS-ov napačnim prejemnikom (ki se jih po možnosti vsebina sporočila celo ključno dotika), z zamešavanjem podatkov, obrazov in imen ter z obvezno zmedenimi reakcijami v vseh ostalih situacijah.  

Preden zmedeno zapletem tale post se poslavljam – z danes še posebej zmedenim, a skrajno srečnim, pozdravom.

16 responses to “Patološka zmedenost

  1. ne bit pretirano zgovorna. to ni najbol fajn:@

  2. Svarilo, nasvet, grožnja?

  3. Dokler nisi toliko zmedena, da boješ preveč tabletov na naenkrat oz. da ogrožaš z njo lastno življenje ni še take panike! :))

    Mene zanima, kako pa fantje vplivajo na tvojo zmedenost ?! :)) 😉

  4. Hm, ne bit pretirano zgovorna? Dasiravno je bil komentar namenjen tebi, se sama počutim užaljeno!

    Js tut komaj kdaj koga vidim na cesti … sem torej zmedena ali samo slepa? 😉

  5. Mislim da je prvi komentar izpod rok kakšnega sveže spoznanega mladega domoljubnega Slovenca 🙂 (žena v kuhno varjanta)

  6. Janja: Fantje … don’t ask … zmedenost se potencira v neslutene raszežnosti: zažgana večerja (!), jecljanje, še slabše motorične sposobnosti za valonom, nepovezano govorjenje (hmm, to tudi sicer 🙂 ) … :S

    Mojca: tvoja filozofska razmišljanja lahko zaokrožim z ugotovitvijo, da SI zmedena … mislim, da lahko ustanoviva klub (poleg Norih voznic, Preokupiranih študentk ipd.) 🙂

    Samo: 😉

    lpp

  7. Could it be that we are twins? Neverjetno se identificiram v tvojih opisih …

  8. Pina če ni zaljubljenost razlog, je pa zagotovo tvoj vedno natrpan urnik in dolgi seznami stvari, ki jih moraš narediti.. preveč si pridna:)

  9. Nana: upam, da se bom tudi sama v bližnji prihodnosti lahko identificirala v tvojih opisih – predvsem v tistih, povezanih z doktoratom in številnimi potovanji …

  10. Aktualna manifestacija moje zmedenosti:
    Za današnji koncert Srečne mladine sem se odlično opremila za nizke temperature. Namesto jakne sem v torbo pobasala – krilo. Če je pa res podoben material!

    Hvala Roku, ki je rešil situacijo z unisex termovelurjem s super žepi in ulitim krojem 😉

    No, da ne govorim o dopodanski zmedenosti. S kolegico sva se zmenili, da se dobiva, ko neha delat, sama pa sem imela v glavi neko fiksno uro, ob kateri sem jo vztrajno čakala v najbolj obupnem kranjskem lokalu. Po nekaj neodgovorjenih klicih sem se predala usodi in se odpeljala domov. Ob prižiganju računalnika me je razveselil klic: “Hej, ravno sem nehala. Se dobiva čez 10min v Rock’n’rollu” aaaaaaaa

    Kdo bi si mislil, da bom nekega dne prestopila prag RR-a … in to dvakrat! 🙂
    Na račun moje zmedenosti, seveda.

  11. Hehehehe 😀

    Joj, Pina, kava! 🙂 (sam da se rešm iz objemov izpitov)

    Morda v RR-u? Sej tam si zdej kr stalna gostja … pravijo 😉

  12. Ja, dejmo se dobit! Zdej so spet kruhki v igri … sicer pa tud RR pride v poštev, seveda.
    Danes?
    (ne vem, kako mate izpite …)

    No, enkrat do sobote v glavnem – preden grem 🙂

  13. dejstvo? 🙂
    hmm … na ker post se tole nanaša? 🙂
    (sej veš – zmedenost pa to 😉 )

  14. na drugi komentar tegale posta:)

  15. hmm …. bom v odgovor raje modro molčala 🙂

Oddajte komentar

