My Very Own Cocktail of Fun

img_2647.jpg 

Odpoved dolgo načrtovanega izleta na madžarski koncert Radioheadov je zamenjala tolažilna alternativa v obliki cocktail partyja pri Eli. Ob prvih jutranjih žarkih, ki mi po stalni praksi poletne aritmije ne pojejo budnice temveč uspavanko, odločitve za bližjo in manj eksotično izbiro preživljanja deževno-hladnega sobotnega večera pravzaprav niti najmanj ne obžalujem.

Hektolitri eksotičnih alkoholnih pijač sumljivo nenaravnih barv so nas iz deževnega in mrzlega večera odpeljali v pravo poletje, polno nore zabave, živahnih pogovorov do jutra in temperamentnih latino ritmov (ki so se sicer skozi večer uspešno ponavljali, reprize pa so dosegale skoraj dvomestna števila! hmm)

koktejl_4.jpg img_2653.jpg img_2615.jpg img_2629.jpg img_2630.jpg img_2625.jpg

K zmagovalnemu koktejlu pa je v kombinaciji z zgoraj naštetimi sestavinami v obliki družena, smeha in latina izdatno prispevala odlična družba – legendarni srednješolski dream team v razširjeni postavi. Nostalgično spominjanje otroških neumnosti, živahen smeh ob spominjanju zavidljivo dolge skupne preteklosti in glasno premišljevanje o prihodnosti so ob neumornem mešanju (in pitju) koktejlov poskrbeli za simpatičen večer – in me opomnili na super ljudi, ki me spremljajo že celo življenje.

Da ne postanemo sentimentalno nostalgični, pa živahnejši zaključek posta z rojstnodnevno čestitko soblogerki Mojci. V obema tako ljubem računalniškem žargonu ji želim copy-paste vseh želja, ki jih je že prejela, saj si kaj bolj izvirnega od mehanične čestitke ob 4 urah spanja v zadnjih treh dneh res ne morem spomniti. Popravni izpit v živo ob kakšni kapljici rujnega … 😉 Vse naj!

28 responses to “My Very Own Cocktail of Fun

  1. Vau! 😉 Moje nenajstništvo si je zaslužilo mesto še na kakem drugem blogu :)) Hvala za lepe želje! 😉 Če se ne srečamo na žurki (poroki), pa na afterju, ane? 😉

  2. Mogoče bi lahko začeli s prepartyjem … Razmišljam o kakšni ponovitvi klopca partyja 🙂
    Mislim, da tudi ostali ne bi imeli nič proti … hmm
    Ste za? Jaaa?

    Sicer pa Mojca: max lepo praznovanje in čim manj skrbi tipa brezposelnost, škrbavost in starost (glej Mojca’s blog – puncara.blogspot.com)

    Have fun!

  3. Klopca party takoj, ko se klopce osušijo 🙂

    Brezposelnost: do 1. septembra delam še na polno paro, potem pa ostajam samo še študentka. 🙂 (that is, če se vmes ne premislm ;))

    Škrbavost: moja dentalna medicinka na aškerčevi 4 v ljubljani (se mi zdi, da se boš kmalu srečala z omenjeno ustanovo) kar prijetno skrbi za mojo ustno votlino, tako da mi morda do 30. leta uspe ohraniti še kak zob 😉

    Starost: EMŠO me že za*ebava … biološka ura tiktaka. Kmal se bo treba poročit! 😉

    Btw, vklopi RSS 😉

  4. 1. dil 😉
    2. Če bi mela sama takega šefa, kot je Žiga, 100% ne bi dala odpovedi … kljub MKG in JK1 🙂
    3. neeeeee … še vedno računam na vpis brez sistematskega pregleda (in predvsem ruščine za 1. jezik..hmmm)
    4. Pravzaprav te (še) ne razumem 🙂
    5. Poroka … 18. se približuje, ha?
    6. RSS? hmm … kaj je to 🙂 mlada in neumna jest 🙂
    7. Am, ne bi bilo lažje, če bi šli na kavo, kot da imava največje dialoge po svojih blogih 😀 (čeprav … it’s fun 🙂 )

    Čakajoč na povabilo na pijačo (=pijače) ti želim max lepo praznovanje,
    Pina

  5. Mogoče bi morala pomen čudne kratice razbrati iz konteksta ali pripete povezave, ampak – je res ne.
    Torej, česa nimam vklopljenega? 🙂

  6. Bojan, hvala. Silly me. 😀

    Pina: Kaj je RSS?

    RSS je tehnologija na podlagi XML-ja, s katero ste lahko samodejno obveščeni o temah, ki vas zanimajo. Ni vam treba na spletno stran, da bi videli, ali je bil napisan kakšen nov članek ali novica, lahko uporabljate RSS, ki vas na to opozori vsakokrat, ko se to zgodi.

    Več: http://www.rtvslo.si/rss

    Sicer sem pa ravno hotla oment kavo namest preganjanja po komentarjih 😉 … ah, ta moderna tehnologija 😉

  7. jaja, klopca party ja……..jst sm za…..:D

  8. jaaaaaa…aaaa, čeprav je blo zadnjič prekrščeno v Stopnice party

  9. Joj, se moram vmešat v to debato 😉

    Dokler ne sedita doma za računalnikom, se pogovarjata prek skype in si besno tipkata komentarje na blogu, posiljata linke in fotke prek msnja in po možnosti obe zravn še gledata isti film ter komentirata, se nimata česa bat. 😉

    Jest tudi nimam nič proti klopca partiju 😉

  10. Hmm Betmenka, pravzaprav o negaciji napisanega niti nisem zako prepričana … 😉 :S

    Sicer pa – dejmo se zment za klopco party!
    Lokacija ostane nespremenjena (stopnice pred Kinom Center), obvezna oprema v obliki najbolj socialnih vin, kar jih premore Mercator (max cena 400 SIT), ali žganja z vrtoglavimi odstotki alkohola, prav tako, ura večerna, potrebujemo le datum …
    Ponedeljek? 🙂

    lpp

  11. Aja, Spar je tut dovoljen. V glavnem, cena vina naj ne preseže 400 sit – kršitelji bodo diskvalificirani in bodo mogl pit viski. 😀

    Betty, navodila maš, lokacijo tudi (ura bo še naknadno sporočena), be there! 😉

    Pa da ne bomo nevljudni – vsi ostali blogerji ali bralci ste tut povabljeni (razen v primeru da ste serijski morilec, pedofil (aja, sej sem že polnoletna, pol to odpade) al pa abstinent); dress code: namizno vino. 😀

  12. Btw, se opravičujem za dveurno zamudo s komentarji – spala sm 😀

  13. Dil! 😉

    Spala?!?! na svoj rojstni dan … partibrejkerka!
    Da ne boš ti diskvalificirana 😉

    lpp

  14. @Mojca: dons bom sicer čist na drugem koncu države, ampak glede na ukazovalni ton in še klicaj na koncu, si sploh ne upam ne pridt. 😉
    Aja, a je vin lahk tud iz domačga hladilnika. sem broke in nimam 400 sit?

  15. Hehehe, hočeš rečt, da si še bolj socialka kot mi in ga boš kr doma sunla? Lahko v bistvu, sam še zmer more bit iz ranga vino-pod-400 k če ne golfaš (in si spet diskvalificirana) 😉

    Pa tisti klicaj je omiljen z 😉

  16. ja jst mam zobarja dons 😦 pa verjetn nam za pit….. 😦 se slismo

  17. @Mojca: Še huj. Niti ne bom iz svojga hladilnika spizdila vina ampak iz Bolfarjevga (ja, on tud pride). Kolk stane zadeva pa sploh pojma nimam, verjetno ne veliko 😉

    @Pina: A v primeru bednega vremena tudi? Jaz bom itak verjetno zamudila. Ker morm jit usput še mal do Kolpe pogledat. 😉

  18. Špela – če te bo bolel, je alko odlično blažilno sredstvo. 😉

    Ja, kvaj z vremenam? (Pina, as razmišljala kej o dodatku foruma na tvoj blog :))

    Black Betty: Super, the more the merrier!;)

  19. ja sam res….forum rabs, ne blog……
    mojca, z veseljem bi ga spila, ampak se antibiotike zravn jem….pa verjetn ne bi blo dobr! 🙂 pa se boli me precej….bo dons kr TV party pr men 🙂 🙂

  20. Betka: dons odpade štenge party, tko da vin pršparej za naslednič! Dons loh viski piješ 😉

  21. Ah no, škoda. Vina naumo šparal. Bomo drugič druzga vzeli 😛 Viski pa kr sama pij! 😉

  22. Betty, don’t worry – klopca party vsekakor bo!
    Računaj na začetek naslednjega tedna … 🙂

    Mi se itak menimo za ponovitev krstne žurke na štengah že od aprila, tako da bi bil že res čas za izpeljavo!

  23. Vse najboljše Mojci tudi z moje strani. Čedno – in okusno, verjemi – torto si ji poklonila, ne bi bilo pa sploh nič narobe, če bi slikico pripopala kot link do strani, od koder ta torta izvira. 🙂

  24. Pikica, jezn sm, k me nis povabla na tortico.. 😦

  25. Joj, Marko, res ne vem, kako sem te lahko preskočila 🙂
    Pri darilu v obliki zastonjske Depeche Mode karte in YounGunZ supporta si tega res ne bi smela privoščit 🙂
    Naslednjič dobiš povabilo! pol pa glej, da priletiš iz Maribora!!! 😉

    Pozdrav v štajerski konec,
    Pina

  26. I’ve got an Amazon gift certificate burning holes in my pocket,
    and I want to get the most bang for my buck.

    Enter the Secret Amazon Web Pages:

    http://tinyurl.com/38sojf

    This is where you’re going to find the “latest sales, rebates, and limited-time offers” from
    Amazon, and you can score some pretty deep discounts if you’re a savvy shopper.

    Next, there’s the special Sale link. This is open every Friday, and ONLY on Fridays.

    You can find the same good discounts here as you would in hidden Deals, although some
    Fridays you can really get lucky and make off like an Amazon bandit – I’ve seen discounts
    there as low as 75% off sticker price.

Oddajte komentar

