Razočarana gospodinja S01 E01

… previously on …

Kljub vztrajnemu zavračanju trivialnih produktov popularne industrije, kot so osladni najstniški »glasbeniki«, hollywoodske romantične komedije ali plažni bestsellerji, obstaja segment ameriške popularne kulture, ki se mu preprosto ne morem upreti … nanizanke.

… opening theme …

Nanizanke so zahrbtna droga, ki te nevede poskra v spiralo neobhodne odvisnosti. Stranski učinki: potenciranje neučakanosti, nestrpnosti in radovednosti pred vsakotedenskim injekciranjem nove doze. Patološka identifikacija z najljubšimi junaki, globoka čustva, ki se sproščajo ob gledanju, ter neizogibna abstinenčna kriza ob koncu sezone in obveznih nekajtedenskih pavzah.

… commercials …

 

Sama nanizanke spremljam ob najbolj neprimernih trenutkih; z downloadanjem brez izjeme pričnem ob presežku dela in obveznosti, ko je že sama misel na gledanje serij ali kakršno koli drugo obliko zabave in sprostitve – grešna.

… astonishing story

Zadnji fajli v moji najbolj oboževani in hkrati najbolj osovraženi mapi nanizank so – po dveh sezonah Losta, ameriški in angleški verziji Beauty and the Geek, humorističnih serijah Everybody Hates Chris in misterioznih Twilight Zone aktualne Desperate Housewives.

… commercials …

Dolgo sem se upirala pritistku svojih sogospodinj, ki so me goreče prepričevale o kakovosti, komičnosti in atraktivnosti serije, ki je s svetlobno hitrostjo obnorela svet. Pol leta kasneje moj virtualni osliček na svojem hrbtu pretovarja prve razočarane gospodinje.

… unexpected twist …

Enajst delov v treh dneh. Vse na račun spanja. Dnevne aktivnosti pač ne dopuščajo sedenja pred televizijskim ekranom, nočni mir pa je idealen za novo paralelno življenje …

… the end …

4 responses to “Razočarana gospodinja S01 E01

  1. Glede na to, da moji danski prijatelji skoraj trkajo na vrata, stanovanje pa v tem trenutku še vedno izgleda vse prej kot gostoljubno, bi lahko naslov botroval k postu z drugačno vsebino … npr. o mojih obupnih gospodinjih sposobnostih, tudi razočaranju, ki me preveva že celo dopoldne. Ah …

    No ja, pop kultura je kljub vsemu zabavnejša:)

  2. Moj izkupiček je precej podoben tvojemu … poleg tega, da sem se sama v preteklosti posluževala še kratkometražnih My name is Earl, The Twins, That 70’s Show, Freddie, …

    Hm, naslednji v vrsti: Prison Break in Family Guy. (Prison Break is a MUST!)

  3. … pa še lep igralec, a Mojca? 🙂

  4. Hehehe 😀 Predvsem to! 😉

Oddajte komentar

