Novinarka na cesti

… ali Moje novo novinarsko delo z neobhodno uvodno misijo anketiranja

 img_1615.jpg

Zdi se, da preprosto ni novinarskega krsta brez obveznega nabiranja kilometrine po mestnih ulicah in nakupovalnih središčih z diktafonom v eni roki ter beležko in fotoaparatom v drugi.  

Čeprav nisem ravno navdušena nad terenskim delom v obliki teženja ničhudegaslutečim mimoidočim in psihoterapevtskih zdravljenj fobije pred snemalko in fotkičem, se je včasih prav zabavno vrniti k svojim novinarskim začetkom, povišati stopnjo adrenalina z ogovarjanjem neznanih ljudi in zadovoljiti temeljne novinarske težnje: spraševanje in radovednost.

Poleg tega je lahko anketiranje ob nostalgičnih, sentimentalnih ali agresivnih vložkih anketirancev včasih prav humorno.

Dobeseden pomen novinarke na cesti pa je seveda kljub bežnim trenutkom sramu, strahu ali nepotrpežljivosti veliko bolj simpatično od njegove krutejše konotacije …

13 responses to “Novinarka na cesti

  1. Novinarsko tihožitje postavljeno, izbrano in fotografirano ekskluzivno za blog 😉
    Bojan in Samo, vama že skoraj konkuriram, ha? 😉

    lpp

  2. Ni švoh 🙂

    (pa ob pogledu na vprašanja sem se še enkrat spomnil, kako slab anketiranec sem…to da eno malenkost razlagam 5 min je po fotru, ne me krivit)

  3. U maj fejvrits: ankete! Ko si naveličan človeških izgovorov v stilu mudi-se-mi, nimam-časa, hitim-v-službo, avtobus-bom-zamudil, poseksat-grem-šefovo-ženo, ti preostanejo samo še prijatelji … Priznam, v 75 odstotkih so v mojih časopisnih anketah nastopali moji prijatelji. 🙂

    Btw, krasno novinarsko tihožitje!

    Lp

    p. s. pri radijskih sem bila celo verodostojna ;))

  4. Pina, vidm da si dobila še službene kemične svinčnike 🙂 Sicer pa ja, zelo spodobna fotka, verjetno jest ne bi mogu narest boljše.

    Mojca, lepo da priznaš. Smo pred časom v Zapiku glede na anketirance ugotavljali kdo je avtor anket 😀

    lp

  5. Kako lepo je imet sorodno dušo …
    … in prijatelje. 🙂

    Prvo se nanaša na Mojčino razumevanje mojih novinarskih težav, drugo na Samota in upanje, da bo še kdaj pomagal pri izvrševanju mojih novinarskih misij 🙂
    Samo, si za popravni izpit? 🙂

    lpp

    p.s.: Mojca, me too! 😉

  6. Hmm, Bojan, si me prehitel s postom … za 2 min.

    Niso službeni kemični, ampak velikodušno darilo za sodelujoče v anketi 🙂
    Dobiš! 🙂

    Sicer pa hvala za egotrip … že razmišljam o novi karieri fotografinje … vsaj anket ti ni treba delat 😉

  7. Amm 🙂 bom še vidu …

  8. Amm 🙂 bom še vidu … mislim, sej ni tako grozno, samo pripravite se na nepovezan govor, z miselnimi preskoki

  9. Iz Samotovega klipinga:

    Za razliko od večine študentov sem za reforme, saj se študentsko delo hočeš nočeš pretirano izrablja … tudi sam priznam, da sem napotnico že posojal drugim, na primer. Seveda s svojimi neprepričljivo zastavljenimi reformami pretirava tudi vlada. Moram priznati, da nimam idej za idealno rešitev, saj o zadevi nisem dovolj poučen, da bi se izpostavljal z velikimi predlogi.
    Samo, študent

    Linka do originalnega članka raje ne bom posredovala, ker ne želim, da bi bila kriva za poplavo oboževalk, ki bi se na Samota prilepile ob pogledu na njegovo fotko.

    Fair enough? 😉

  10. Hahaha 😀 Js mam nekej novih frendov; Pina, čez pol leta že lah spet menjava! 😉

  11. Se spomnim da ko sem razlagal sem želel še svojega brata potunkat (vlekel študij kakor se je dalo, zdaj v službi je pa goreč zagovornik študentskih reform) pa si me ustavila z novim vprašanjem, smola 🙂

  12. Upam da me čakajo bolj človeška vprašanja, ker študent ob koncu svojega “študija” že bolj malo ve o teh reformah.

Oddajte komentar

