Ingliš in ol sičuejšns

nosmorking.jpg

 

Iwata, Shizuoka Prefecture, Japan – Jubilo Stadium

Če ste se spraševali o Japoncih in njihovem perfektnem obvladanjem angleščine, lahko zasluge lingvističnim uspehom mirno zapišete dovršenim didaktičnim metodam.

Čeprav nisem pristašica linkov s humornimi videi ali verižnih mailov, sta me japonski učni uri angleščine iskreno nasmejali …

Hard-to-get slovarček
V boju s kriminalci

3 responses to “Ingliš in ol sičuejšns

  1. o kriza, ta dva filmčka na koncu sta … spare me my life 😀

  2. Tadva filmčka tudi mene neskončno zabavata in medtem ko trdijo, da so nadaljevanja filmov slabša, mislim, da se tukaj motijo!

    … v pričakovanju tretjega 😉

  3. Mojca bi lahko zahtevala avtorske pravice, ker sem tele linke pobrala prav od nje … in jo spretno prehitela z objavo na blogu 🙂
    S tem se nekako opravičuje laskavi naziv Blogerska duhovna vodja med linki (glej desno)…. 😉

    lpp

Oddajte komentar

