Big Bang!

Z zgoščenostjo imam vedno težave. Svoje kompleksne misli obvezno etiketiram z epsko širino v kombinaciji z baročnimi slogom pisanja. In tu je še zmedenost, ki je moja ključna lastnost.

Vsekakor dva odločilna faktorja, ki onemogočata enostaven in efektiven začetek blogarske kariere. Vprašanje o vsebini prvega posta tako še vedno polni moje od vročine skisane možgane.

Ker so že prej omenjene tropske temperature pomorile še zadnje atome kreativnosti, bo moj drugi post odgovarjal na vprašanje Zakaj blog.
Kar lepo sistematično (enkrat za spremembo):
– ker imam preveč ohlapen urnik, ki mi pušča obilico prostega časa
– ker moji služba in hobiji ne vključujejo ničesar, povezanega s pisanjem in kreativnostjo
– ker ne razumem ljudi, ki stalno visijo na internetu

Haha, tole ne bo šlo. Poskusimo še enkrat:
– ker mi do zadnjega prostorča pokracan planer ne omogoča old-school komunikacije v obliki kofetov, obiskov in nabiranja pivske kilometrine
– ker me nespečnost brekompromisno poseda pred računalniški ekran ob najbolj bizarnih (nočnih) urah in mi čiščenje prahu, obiskovanje 24-urnih benz (moja stalna praksa) in neumorno tipkanje člankov, s katerimi zamujam že najmanj 10 dni, ne ponujajo zabavnejših in pametnejših (?) alternativ
– ker imajo vsi blog, sama pa seveda nočem zaostajati
– ker vztrajno iščem nove kanale, po katerih bi lahko težila folku (ki ga po možnosti še ne poznam)
– ker imam na obrazu grozljive izpuščaje in ne upam iz hiše

 img_1842.jpg

Vou, ni bilo tako težko …
Zdaj pa naprej razgibavat prstke ob pisanju članka … prištevajoč temperature, ki kljub pozni uri navdušeno preizkušajo sposobnosti termometrov, razmetane sobe, ki mi onemogoča normalno uporabo računalnika, in svetlobno dolgega seznama opravkov za današnji dan (ki btw traja še slabo uro), se mi nedvomno obeta zabaven in sproščen večer 😉

Have fun!

Oddajte komentar

